Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Firma comScore Networks przedstawiła wczoraj analizę wykorzystywania silników wyszukiwarek przez Amerykanów w październiku br.

Na prowadzeniu niezmiennie plasuje się Google, która powiększyła swój udział w rynku do 45,4%, czyli o 0,3 punktu procentowego w stosunku do września 2006 r. Amerykanie zadali Google ok 3,1 miliarda zapytań w październiku br.

Drugie miejsce (28,2%) należy do silnika Yahoo!, który w ciągu miesiąca odnotował wzrost o 0,1 punktu procentowego. Stanowi to wg comScore 1,9 miliarda zapytań do wyszukiwarki przeprowadzonych przez mieszkańców USA.

Bez zmian także na miejscu trzecim, które należy do silnika wyszukiwarki Microsoftu (11,7%). Jednakże w przeciwieństwie do poprzedników silnik MSN Search odnotował spadek o 0,2 punktu procentowego - z wyszukiwarki Microsoftu Amerykanie korzystali 796 milionów razy.

Na czwartym miejscu, z niezmiennym od września udziałem procentowym - 5,8%, co stanowi 392 mln zapytań - utrzymał się silnik wyszukiwarki Ask, a na piątym Time Warner, który odnotował spadek o 0,2 punktu procentowego do 5,4% (366 mln zapytań).

Jak podaje comScore, w październiku 2006 r. Amerykanie przeprowadzili 6,8 miliarda przeszukiwań stron internetowych, co stanowi wzrost o 3% w stosunku do września br. Co ciekawe, nadal utrzymuje się silny roczny trend wzrostowy w korzystaniu z wyszukiwarek - w stosunku do ubiegłego roku wynosi on 33%.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Bezprzewodowy Presenter Wi-Fi

Źródło: comScore