Samsung Galaxy Tab nadciąga do Polski. Może się okazać, że tablet określony pogromcą iPada podzieli jego los jako urządzenie dla zamożnych klientów sklepów i operatorów sieci.
Spadają globalne dostawy PC, a klienci nie potrafią się zdecydować, co kupić. Tablety zaczynają mieszać w głowach, a jeszcze niedawno niewielu osobom zakup podobnego urządzenia nie mieścił się w głowie.
Tablety powoli napływają do Polski. Erę małych urządzeń z ekranami dotykowymi zapoczątkował iPad, który zdaniem Pawła Kuźmy z firmy Vobis cieszył się ogromnym zainteresowaniem klientów. Dla niektórych cena okazała się jednak zaporowa. Problem polega na tym, że taniej nie będzie. Konkurencja pojawia się w podobnym przedziale cenowym.
Od 29 października do sprzedaży w salonach Vobis i na stronie internetowej trafi Samsung Galaxy Tab z dotykowym ekranem 7” i systemem Android 2.2. W porównaniu do swojego głównego konkurenta będzie posiadał dwie kamery, a przeglądarka pozwoli na obsługę technologii Flash. Dodatkowo będzie obsługiwał sieć Wi-Fi i 3G. Bateria ma wystarczyć na 7 godzin pracy, a tablet będzie sprzedawany bez blokady simlock w cenie 2999 zł.
11 października Galaxy Tab pojawił się już w ofercie sieci Era (3099 zł) bez abonamentu i zobowiązań, lecz operator jeszcze go nie sprzedaje. Do końca roku również Orange planuje wprowadzić dwa lub trzy urządzenia, a jednym z nich ma być Galaxy Tab. Zarówno Play, jak i Plus zastanawiają się nad powiększeniem swoich ofert o tablet koreańskiej firmy.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|