Motorola i telekomunikacyjny gigant będą próbowały razem odebrać nieco rynku iPadowi. Zadanie łatwe nie będzie, bo termin premiery jest bliski, a urządzenie nie rzuca na kolana.
Tablet Verizona i Motoroli ma się pojawić w USA już jesienią tego roku. Jeśli chodzi o budowę urządzenia, na razie wiadomo tylko, że będzie wyposażone w 10-calowy ekran dotykowy.
Sercem przenośnego komputerka ma być system Android, który prawdopodobnie zostanie wzbogacony o oprogramowanie umożliwiające dostęp do płatnych kanałów telewizyjnych serwowanych przez Verizon. Już teraz Motorola zajmuje się produkcją urządzenia dla tej firmy telekomunikacyjnej, które umożliwia korzystanie z pakietu internetu, telefonu oraz telewizji dostarczanego w niektórych obszarach USA.
Tym samym Motorola przystąpiła do walki o rynek, który próbują przejąć już między innymi Microsoft oraz Research In Motion. Według Deutsche Banku, wprowadzenie na rynek iPada pozwoliło Apple przenieść się z miejsca siódmego na trzecie jeśli chodzi o sprzedaż notebooków i innych komputerów przenośnych na świecie.
Tak dobre wyniki sprzedaży iPada rozbudzają wyobraźnię informatycznych korporacji. Głównym pomysłem na wyprzedzenie konkurencji w przypadku Motoroli jest dostęp do telewizji. Fakt wykorzystania Androida może także świadczyć o tym, że platforma sprzętowa nie będzie najmocniejsza, co powinno także implikować niską cenę. Na razie zarówno Motorola, Google jak i Verizon odmówiły jednak oficjalnego komentarza w tej sprawie.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|