W stolicy Dolnego Śląska powstaje właśnie oddział Gadu-Gadu S.A., producenta m.in. komunikatora internetowego Gadu-Gadu. Na początek znajdzie w nim zatrudnienie blisko 20 programistów, którzy będą brać udział w obecnych i nowych projektach spółki - poinformował redakcję Dziennika Internautów Jarosław Rybus, rzecznik prasowy Gadu-Gadu S.A.
reklama
Gadu-Gadu S.A. już jest obecna we Wrocławiu – w lutym br. spółka zakupiła większościowy pakiet akcji w LIVECHAT Software S.A., która produkuje oprogramowanie dla komunikacji biznesowej. Zakup ten oraz związane z nim inwestycje stanowią element strategii rozwoju Gadu-Gadu S.A., realizowanej dzięki pozyskaniu rok temu kapitału podczas emisji akcji na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
We wrocławskim centrum Gadu-Gadu pracę znajdą programiści aplikacji internetowych z doświadczeniem w budowaniu rozbudowanych witryn z wykorzystaniem technologii PHP 5 (OOP), Ajax, MySQL. Jak poinformowali wczoraj przedstawicie spółki oficjalna rekrutacja już ruszyła - zainteresowani mogą przesyłać swoje aplikacje na adres wroclaw@gadu-gadu.pl
Warszawa - gdzie mieści się siedziba spółki - i Wrocław nie są jedynymi miastami, w których producent Gadu-Gadu chce ulokować swój kapitał. - To dopiero początek inwestowania Gadu-Gadu w innych ośrodkach - mówi Jarosław Rybus, rzecznik prasowy Gadu-Gadu S.A. - Wrocław jest pierwszym miejscem, które wybraliśmy na inwestycje.
Dla Gadu-Gadu pracuje obecnie ponad 100-osobowy zespół programistów i specjalistów. Pracownicy jednej z największych polskich spółek internetowych nie tylko zajmują się komunikatorem Gadu-Gadu. Wykorzystując potencjał jego użytkowników GG z powodzeniem działa również na polu internetowych rozgłośni radiowych i rozwija usługi telefonii internetowej. W tym roku Gadu-Gadu S.A. zapowiada także dołączenie do coraz szerszego grona wirtualnych operatorów telefonii komórkowej (MVNO).
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*