Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Fujitsu chce podbić europejski rynek

20-02-2012, 07:34

Największy japoński dostawca usług z sektora IT zamierza wkroczyć na europejski rynek ze swoimi smartfonami oraz tabletami - poinformował w poniedziałek serwis "Financial Times".

robot sprzątający

reklama


Fujitsu już teraz jest jednym z głównych producentów telefonów oraz tabletów na rynku w Japonii, jednak do tej pory nie decydował się na zbyt szeroką ekspansję w związku z niezwykle silną konkurencją.

Czytaj także: Apple najlepsze na rynku tabletów w Korei

Według witryny Financial Times już wkrótce korporacja wkroczy jednak na europejski rynek, by konkurować tutaj m.in. z Samsungiem czy firmą Apple. Na razie redakcji "FT" nie udało się dotrzeć do informacji na temat tego, kiedy ma się rozpocząć ekspansja japońskiego giganta.

- Japoński rynek był swego rodzaju silosem z punktu widzenia technologicznego, a także designu. Fujitsu zaprezentuje jednak globalny produkt - powiedział Robert Pryke z europejskiego oddziału mobilnego firmy. Japońska korporacja zapewnia, że zamierza w ciągu najbliższych pięciu lat zdobyć "dwucyfrowe" udziały w rynku.

Podczas gdy kolejni azjatyccy producenci są zainteresowani europejskim rynkiem, amerykańskie korporacje mają coraz większe problemy m.in. w Państwie Środka. Jak informowaliśmy niedawno, smartfon iPhone od firmy Apple, która w ostatnim kwartale ubiegłego roku była największym producentem smartfonów na świecie, traci udziały w Chinach niemal od pół roku.

Czytaj także: Samsung wydzieli oddział produkujący panele LCD


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Financial Times



Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E