Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Celem najbliższej konferencji EduCamp jest dostarczenie unikalnych, wartościowych i świeżych informacji dotyczących edukacji szkolnej. Pośrednim celem jest wskazanie obowiązujących tendencji, a także przegląd i porównanie różnych działań związanych z nowoczesnym kształceniem.

robot sprzątający

reklama


Podczas wrocławskiej edycji konferencji EduCamp jej organizatorzy postanowili skupić się na szkole i tym, co można zrobić w niej lepszego. Postaramy się określić wyzwania współczesnej szkoły i znaleźć skuteczne sposoby na edukację w dobie internetu - zapewniają pomysłodawcy tego wydarzenia.

Konferencja ma być idealnym miejscem do zapoznania się z obowiązującymi trendami, realizowanymi projektami i wykorzystywanymi narzędziami. Nieformalna, swobodna i przyjazna atmosfera będzie sprzyjać wymianie doświadczeń i kontaktów, które posłużą rozwojowi, a w wielu wypadkach także zmianom postrzegania środowiska edukacyjnego.

W EduCampie wezmą udział eksperci z dziedzin związanych z oświatą, szkolnictwem, technologiami edukacyjnymi, nowymi mediami i internetem. Uczestnicy będą dyskutować o pomysłach i rozwiązaniach korzystnych dla szeroko rozumianej edukacji, o możliwościach współpracy branży internetowej ze szkoleniową, o technologiach, startupach, filozofii e-learningu i nowych trendach z nią związanych. Główny nacisk zostanie jednak położony na nowoczesne realizowanie edukacji szkolnej.

Konferencja odbędzie się 23 lutego 2012 roku we Wrocławiu w Nauczycielskim Kolegium Języków Obcych przy Uniwersytecie Wrocławskim (ul. Skarbowców 8a). Udział w konferencji jest darmowy, wymaga jedynie rejestracji na stronie wroclaw.educamp.pl, gdzie w ciągu kolejnych dni będą ukazywać się informacje na temat prelegentów, programu i dodatkowych atrakcji.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *