Targi i eventy branżowe to wydarzenia, które odgrywają istotną rolę w promowaniu i utwardzaniu pozycji przedsiębiorstwa na rynku. Takie imprezy tworzą idealną okazję do zdobycia nowych klientów i inwestorów -nawet jeśli prowadzisz małą firmę. Uczestnictwo w takich przedsięwzięciach wymaga przygotowania, oprócz merytorycznego przekazu treści, kluczową rolę odgrywa odpowiednia prezencja stanowiska. Pomocne, a często niezbędne okażą się namioty reklamowe.
Namiot reklamowy to produkt z kategorii "eventowych". Jego główne funkcje to wyznaczenie granic stanowiska firmowego, wzbudzenie zainteresowania odbiorców i skuteczne reklamowanie marki. Konstrukcja częściowo zamknięta tworzy bezpieczną i przyjazną atmosferę - pomocną przy zawieraniu i podtrzymywaniu relacji biznesowych. Prezentacja przedstawiona w namiocie częściowo okrytym, wzbudzi większe zainteresowanie, niż prezentacja na powietrzu, która niczym się nie wyróżnia, wtapia się w tłum. Istotną funkcją namiotów reklamowych jest ochrona przed nieprzyjemnymi warunkami pogodowymi. Zależnie od wybranego modelu, namioty mogą być wyposażone w ścianki lub tylko w dach. Stanowisko na świeżym powietrzu, wyposażone w maszt to idealna opcja - w upalne dni zapewni cień, w deszczowe, ochroni potencjalnych nabywców przed przemoczeniem.
Reklama to jeden z najważniejszych elementów biznesu. Aby skutecznie reklamować swoje produkty i usługi trzeba się czymś wyróżniać. Namioty z nadrukiem z pewnością zwrócą uwagę odbiorców. Firma Vitabri oferuję namioty reklamowe z nadrukiem aż w trzech technologiach (nadruk sublimacyjny, nadruk lateksowy, nadruk termotransferowy). Wybór sposobu nadruku ma duże znaczenie, każdy metoda charakteryzuje się innymi właściwościami, dlatego ważne jest, aby wybrać taki, który spełni nasze oczekiwania. Nadrukowane logotypy zapadają w pamięć, szczególnie jeśli mówimy o nadrukach w miejscach promocji firmowej. Dzięki widocznemu logo, klient chętniej podejdzie do firmowego stanowiska, a co najważniejsze logotyp i marka na długo zostanie mu w pamięci.
Wybór odpowiedniego namiotu nie jest trudny. Przed zakupem, warto jednak zwrócić uwagę na kilka aspektów:
Istotnym elementem jest również odporność na warunki atmosferyczne, silny wiatr może utrudnić korzystanie z namiotu - w przypadku produktów niskiej jakości, może doprowadzić nawet do ich uszkodzenia, rozwiązaniem będzie wybór produktu od producenta posiadającego certyfikat odporności na wiatr. W tej kwestii, największe znaczenie ma stelaż - wykonany z wysokiej jakości materiałów, nie będzie sprawiał problemów nawet w utrudnionych warunkach pogodowych (Renomowanym stelażem jest VITABRI, posiadający certyfikat odporności na wiatr nawet do 100km/h)
Kupno namiotu dostosowanego do naszych potrzeb, wykonanego z dobrej jakości materiałów to inwestycja na lata.
Skorzystanie z namiotu reklamowego nie musi, wiązać się z zakupem. Alternatywą jest wynajem, to rozwiązanie jest korzystniejsze dla osób i firm, które sporadycznie biorą udział w różnego rodzaju wydarzeniach.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|