Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Dlaczego sieci handlowe wysyłają do klientów SMSy?

09-03-2018, 15:32

Sieci handlowe, które potencjalnie mogą stracić na nowych regulacjach, przygotowały arsenał działań promocyjnych ograniczających możliwe szkody związane z zakazem handlu w niedzielę. Wysyłają do klientów SMSy z informacją przypominającą, że o zakupach mogą pomyśleć wcześniej.

Wykorzystanie komunikacji SMS w kontakcie z klientem to bardzo skuteczny sposób na uniknięcie spadku sprzedaży z powodu zakazu handlu w niedzielę. Krótka wiadomość przypominająca o tym, że warto zrobić zakupy już w piątek lub sobotę to strzał w dziesiątkę, biorąc pod uwagę fakt, że do zmian Polacy muszą się dopiero przyzwyczaić.

Komunikacja SMS trafia do użytkowników niezależnie od ich wieku czy dostępu do Internetu. To oznacza dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Wie o tym doskonalone sieć dyskontów Biedronka, która już wykorzystała potencjał wiadomości SMS. Tydzień temu w sobotę posiadacze karty tej sieciówki otrzymali wiadomość z przypomnieniem, iż niedziela 11. marca jest dniem wolnym od handlu. Tego typu wiadomości wielu klientom, którzy jeszcze nie przyzwyczaili się do zakazu,  daje możliwość zaplanowania zakupów wcześniej. Dla sklepu natomiast to szansa na przyciągnięcie ludzi w dni poprzedzające niedzielę.

Autorzy: Kamila Krekora, Marek Kaczmarek, REDLINK


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. HONOR








fot. Freepik



fot. ING