Landing page - tę nazwę słyszymy bardzo często. Wiele osób wciąż nie wie, czym są landing pages i dlaczego są tak ważne dla biznesu. Strony docelowe pozwalają na pokazanie naszego biznesu z jak najlepszej strony i dają możliwość zachęcenia klienta do skorzystania z naszych usług, zapisania się na kurs, webinar czy na listę oczekujących.
Przeczytaj nasz artykuł, a dowiesz się:
Strony docelowe są bardzo użyteczne, a szablony landing page pozwalają praktycznie każdemu na wykonanie takiej strony. Jednak zanim zaczniemy, odkrywać szabliny stron docelowych i rozpoczniemy przygodę z ich dostosowaniem pod nasze potrzeby, warto poznać najważniejsze fakty o landing pages.
Landing page to inaczej strona docelowa. To strona internetowa o szczególnym charakterze. Tworzymy ją po to, aby przykuć uwagę użytkowników Internetu. Strona landing page ma po pierwsze zawierać najważniejsze informacje, a po drugie ma zachęcić do działania. Strony docelowe tworzone są po to, aby nasi potencjalni klienci zapoznali się z konkretną usługą lub produktem i podjęli decyzję o podjęciu działania- zakupie, zapisie itd.
Wspominaliśmy już o webinariach i kursach. Są doskonałe także w przypadku promocji ebooków. Są świetne do zachęcenia klientów do skorzystania z nowej usługi lub do zakupienia całkowicie nowego produktu. W takim przypadku tworzymy stronę docelową, będąca informacją o produkcie, a wezwaniem do działania będzie zapis na listę osób zainteresowanych produktem lub usługą. Różnica między landing page a stroną główną (homepage) jest taka, że na stronie głównej znajdziemy bardzo dużo informacji na temat oferowanych usług. Na stronie landing page -nie. Landing pages są raczej ubogie w treść, a wprowadzone na stronę teksty mają informacyjnych charakter i są bardzo rzeczowe i zwięzłe. Landing page ma aktywnie zbierać lead za leadem. Lead to dane kontaktowe osób, które pojawią się na stronie. Warto pamiętać o tym, że na landing page nie znajdziemy menu jak na tradycyjnej stronie internetowej. Landing page ma mieć oryginalny design, który przyciągnie uwagę potencjalnego klienta. Customers mają zwracć uwagę na design i dobry content. Który zachęci ich do działania (call to action). Dlatego treści umieszczane na landing page warto bardzo dobrze przemyśleć. To znacznie wpłynie na konwersję.
Landing page templates to strony, gdzie znajdziemy szablony stron docelowych. Możemy z nich bez problemu korzystać nawet bez kierunkowego wykształcenia. Łatwo i szybko dostosujemy je do naszych potrzeb. Wykonując własną stronę landing page samodzielnie lub na bazie szablonu pamiętajmy, że najważniejszy na stronie tego typu jest przycisk call to action (CTA). Nim w ogóle zaczniemy tworzyć stronę docelowa przy użyciu szablonu, musimy odpowiedzieć sobie na kilka ważnych pytań. Kto ma być odbiorcą i kogo chcemy zachęcić do działania? Jaki jest cel stworzenia landing page. Żeby zdobyć jak najwięcej nowych klientów i kontaktów, musisz stworzyć prosty i przejrzysty landing page, którego design i content, przykuje uwagę potencjalnych klientów. Warto też zadbać o formularz kontaktowy. Trzeba upewnić się, że posiada on wystarczająca ilość pól do uzupełnienia. Na stronie landing page wszystko musi ze sobą współgrać, nagłówki również muszą być całkowicie spójne i zachęcać do tego samego typu działania.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|