Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Marketing automation świadczy nie tylko o poważnym podejściu do klienta. To także znak czasów, bez którego nie ma mowy o wejściu do pierwszej ligi i podążaniu za najnowszymi trendami technologicznymi. Poza tym to, co najważniejsze, automatyzacja marketingu daje pełny wgląd w aktywność klienta, bez potrzeby śledzenia jego poczynań 24 godzin na dobę. W tym czasie można zająć się czymś innym, lub zwyczajnie odpocząć. Dlaczego warto wprowadzić to rozwiązanie do Twojej firmy? Przekonajmy się razem

Automatyzacja marketingu, definicja

Interesują nas trzy kierunki działań: orientacja na nabywcę, integracja działań marketingowych i w efekcie skuteczność w postaci zwiększonej rentowności.

Aby ją osiągnąć, potrzebna jest ogromna wiedza dotycząca konsumentów różnych grup produktów. Informacje, nawet te dostępne, znajdują się w rozproszeniu wymagającym czasochłonnych zabiegów analitycznych. Upraszczając ten proces, decydujemy się na automatyzację marketingu, czyli technologię przeznaczoną dla firm B2B oraz B2C, dzięki której marketing, sprzedaż i obsługa posprzedażowa jest pod pełną kontrolą, zarówno na etapie gromadzenia danych, jak i ich analizy.

Narzędzia marketing automation, wykorzystanie:

  • e-mail marketing;

  • lead nuturing;

  • inboun marketing;

  • badanie efektywności kampanii (Google Ads, Lead Ads);

  • projekty landing page;

  • kontakt z klientem (pop-up, chat).

Połączenie narzędzi do automatyzacji marketingu z systemem CRM zapewnia skuteczną kontrolę nad opracowaną strategią marketingową.

Automatyzacja marketingu, kiedy wprowadzić?

Kiedy wprowadzić w firmie automatyzację marketingu

Wyobraźmy sobie sytuację, kiedy dziennie trzeba wysłać setki maili skierowanych do konkretnych osób. Dodatkowo do zrobienia jest jeszcze lista subskrybentów i kwalifikacja leadów. To codzienność, która nie dość, że pochłania masę czasu, to jeszcze często nie przynosi oczekiwanych efektów. A gdyby ten proces zautomatyzować, a energię poświęcić na wdrażanie nowych pomysłów?

Widoczne przeciążenie, a często i znużenie pracowników jest sygnałem, że nadszedł czas wdrożenia automatyzacji z pomocą i z udziałem istrategy.

Firmy, które korzystają z tego rozwiązania, otrzymują leady lepszej jakości, a co za tym idzie, zamykają więcej transakcji. Proste, prawda?

Kto pyta, nie błądzi

Niezwykle ważne jest, by wprowadzając narzędzia do automatyzacji, dokładnie zapoznać się z funkcjonalnością wszystkich narzędzi. Chodzi o to, by angażując minimum wysiłku, osiągnąć maksimum korzyści. Wszystkie pytania możesz zadać za pośrednictwem formularza kontaktowego. Zyski pojawią się zaraz potem.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. DALL-E




fot. DALL-E



fot. DALL-E




Tematy pokrewne:  

tag nowptag nolstag marketingtag automatyzacja marketingu