System kolejkowy coraz częściej można spotkać poza urzędem czy pocztą. Wynika to z tego, że prywatne firmy po zauważeniu zalet płynących z tego rozwiązania – zaczęły wprowadzać go do swoich lokali. Czy oznacza to, że absolutnie każda firma powinna zacząć używać systemu kolejkowego? Oczywiście, że nie… ale każda firma, w której klienci muszą czekać na obsługę, powinna rozważyć taką instalację. Zwłaszcza gdy lokal oferuje więcej niż jedną usługę.
Trudno wyobrazić sobie bank, w którym nie obowiązuje system kolejkowy. Bez organizacji kolejności przyjęć i przydzielania konkretnych klientów, do konkretnych okienek – zapanowałby chaos. Momentalnie wpłynęłoby to na jakość usługi i dobre imię instytucji. Dlatego dzisiaj system kolejkowy http://www.dasoft.com.pl/ można spotkać wszędzie tam, gdzie istnieje, choć cień szansy wystąpienia dezorganizacji.
Z systemu kolejkowego korzystają również niektóre restauracje. Mimo że nie ma to nic wspólnego z tradycyjnym obrazem kolejki, to ułatwia on pracę zarówno kucharzy, jak i kasjerów. Gastronomiczna odmiana tego rozwiązania polega na wydawaniu pagerów, które zaczynają wibrować, gdy danie jest gotowe. Rozwiązuje to wiele problemów, od błędnie wydanych zamówień, przez czas oczekiwania na obsługę, aż po chaos na kuchni.
Aktualnie coraz częściej możemy spotkać elektroniczne systemy kolejkowe, które pozwalają nam na „zajęcie kolejki” przez internet! Dzięki temu klient może swobodnie wybrać dokładny czas, kiedy chce zostać obsłużony bez potrzeby odwiedzania placówki. Wprowadzenie e-kolejki wpływa korzystnie nie tylko na komfort klienta, ale również pozwala firmie oszacować natężenie ruchu na dany dzień. W ten sposób łatwo jest uniknąć przeludnienia, zwiększając wydajność świadczonych usług – co na pewno nie umknie ludziom!
Nie ma rzeczy idealnych, system kolejkowy nie jest wyjątkiem. Jego wada jest widoczna tylko w przypadku awarii. Wtedy uporządkowana organizacja obsługi może przeobrazić się w chaos. Jednak, przy sprawnej pracy systemu ciężko znaleźć w nim jakiekolwiek wady.
Głównym argumentem za systemem kolejkowym jest fakt, że znacząco ułatwia on funkcjonowanie całej firmy. Dzięki jasno określonym kategoriom świadczonych usług klient już na początku daje nam jasny sygnał, czego oczekuje i w czym możemy mu pomóc. Co znacząco skraca czas oczekiwania, ponieważ system, zamiast zostawiać klienta samemu sobie – prowadzi go za rękę od A do Z.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|