Praca asystenta medycznego łączy w sobie wiele różnych zadań, do których potrzebujemy zarówno ścisłej wiedzy, jak i umiejętności miękkich. Nie da się jednak ukryć, że to ciekawe zajęcie, które przyciąga wielu chętnych. Jak przygotować dobre CV, jeżeli chcemy aplikować na podobne stanowisko? Na co zwrócić uwagę, aby przeszło ono pierwsze etapy rekrutacji? Jakie informacje powinny się w nim koniecznie zawierać?
Asystent medyczny to osoba o bardzo szerokim zakresie obowiązków. Do jego zadań należą prace administracyjne, jak na przykład rejestrowanie pacjentów na wizyty, prowadzenie dokumentacji medycznej w wersji papierowej oraz elektronicznej, a także obsługa systemów informatycznych w przychodni lub szpitalu, jak na przykład EWUŚ. Ponadto osoba pracująca na stanowisku asystenta medycznego odpowiada za przygotowywanie pacjentów do zabiegów, dba o stanowisko pracy lekarza i zajmuje się organizacją jego gabinetu w placówkach medycznych.
CV dla asystentów medycznych nie różni się w swojej podstawowej formie od tego typu dokumentów dla innych zawodów. Musimy zawrzeć w nim nasze wykształcenie, z nazwą uczelni, uzyskanym stopniem naukowym i czasem trwania studiów włącznie. W rubryce doświadczenia zawodowego warto wpisać nie tylko dotychczasowe miejsca pracy, ale także wszelkiego rodzaju staże, wolontariaty i inne inicjatywy związane z zawodem, w których braliśmy udział. Pamiętajmy przy tym o tym, aby napisać CV w sposób zwięzły i przystępny dla odbiorcy - najlepiej, abyśmy zmieścili się na jednej stronie formatu A4. Im czytelniejsze i bardziej przejrzyste dokumenty prześlemy w procesie rekrutacji, tym mamy większą szansę na kontakt zwrotny. Ta zasada dotyczy również listu motywacyjnego.
CV asystenta medycznego powinno mieć prostą i elegancką formę. Jeżeli chcemy, możemy pobrać z sieci przykładowe CV i na jego podstawie przygotować własne lub też skorzystać z jednego z wielu dostępnych w internecie szablonów dotyczących tego dokumentu. Pamiętajmy również, aby użyć w tekście słów kluczowych, tak abyśmy nie zostali odsiani przez automat, który zwykle dokonuje wstępnej selekcji dokumentów w procesach rekrutacji dla pracowników medycznych. Dobrym pomysłem jest również zawarcie kategorii podsumowania zawodowego, w której powinniśmy krótko i zwięźle podkreślić nasze mocne strony jako specjalisty.
Foto i źródło: materiał partnera
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*