Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Na polskim rynku pojawiła się zlokalizowana wersja systemu Customer Interaction Center 3.0 firmy Interactive Intelligence.

robot sprzątający

reklama


W zlokalizowanej wersji Customer Interaction Center 3.0 przetłumaczono na język polski aplikacje użytkownika wraz z plikami pomocy oraz raporty systemowe. Wszystkie komunikaty głosowe zostały nagrane przez polskiego lektora i dostosowane do zasad polskiej gramatyki.

Warto dodać, że polska wersja systemu integruje się także z najpopularniejszymi na naszym rynku syntezatorami mowy, wykorzystywanymi do odczytywania dynamicznych danych dostarczonych przez system CIC (np. odczyty stanu konta rachunku bankowego, historii ostatnich wykonanych transakcji).


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Open source zarabia na siebie

Źródło: informacja prasowa