Na polskim rynku pojawiła się zlokalizowana wersja systemu Customer Interaction Center 3.0 firmy Interactive Intelligence.
W zlokalizowanej wersji Customer Interaction Center 3.0 przetłumaczono na język polski aplikacje użytkownika wraz z plikami pomocy oraz raporty systemowe. Wszystkie komunikaty głosowe zostały nagrane przez polskiego lektora i dostosowane do zasad polskiej gramatyki.
Warto dodać, że polska wersja systemu integruje się także z najpopularniejszymi na naszym rynku syntezatorami mowy, wykorzystywanymi do odczytywania dynamicznych danych dostarczonych przez system CIC (np. odczyty stanu konta rachunku bankowego, historii ostatnich wykonanych transakcji).
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*