Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Coraz mniejsze zapotrzebowanie na iPada?

15-11-2011, 14:34

Apple będzie musiał w najbliższym czasie zmierzyć się z mniejszym zainteresowaniem nowymi tabletami - poinformował jeden z analityków Goldman Sachs.

robot sprzątający

reklama


- Uważamy, że rozsądnie jest przypuszczać, iż iPad będzie musiał wkrótce zmierzyć się z mniejszym zainteresowaniem - czytamy w raporcie Goldman Sachs. Analitycy uważają jednak, że Apple nie będzie miał większych problemów z walką na rynku tabletów.

Czytaj także: MacBooki Air szybko zyskują popularność

Firma mogłaby zainteresować w najbliższym czasie większą liczbę klientów swoimi tabletami, integrując je mocniej z iCloud, oferując usługę Siri dla iPada oraz obniżając ceny. Szczególnie ten ostatni punkt raportu Goldmana może zdaniem analityków okazać się kluczowy w walce z konkurentami.

Warto przypomnieć, że Kindle Fire od Amazona, dostępny za niecałe 200 dolarów, szybko podbił serca użytkowników. Choć urządzenie nie jest jeszcze tak rozpoznawalne, jak iPad, już teraz jego sprzedaż jest porównywalna ze sprzętem Apple'a. Według niektórych raportów amerykański gigant może nawet dopłacać do swoich urządzeń, by wywalczyć sobie silną pozycję na rynku.

Popularność urządzeń po ich premierze
fot. - Popularność urządzeń po ich premierze
Choć wyniki finansowe Apple'a są coraz lepsze, sprzedaż tabletów stała się jedną z kluczowych działalności firmy. To właśnie od iPada będzie więc zależało, czy ostatni kwartał roku znowu przyniesie rekordowe zyski. Tablety są również, jak na razie, największym sukcesem korporacji z Cupertino. W pół roku po premierze do klientów trafiło niemal 40 milionów iPadów, przy zaledwie 15 milionach iPhone'ów oraz niecałym milionie iPodów.

Czytaj także: Kindle Fire zainteresował deweloperów


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *