Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

MacBooki Air szybko zyskują popularność

15-11-2011, 11:24

Niezwykle cienkie komputery przenośne od Apple'a wybierane są przez coraz większą liczbę użytkowników, a jednocześnie niekorzystnie wpływają na sprzedaż innych netbooków kalifornijskiej firmy.

robot sprzątający

reklama


Według badania przeprowadzonego przez Morgan Stanley niemal 28% wszystkich sprzedawanych przez Apple'a netbooków to obecnie MacBooki Air. W pierwszej połowie tego roku współczynnik ten wynosił zaledwie 8%.

Czytaj także: Samsung: iPhone 4S niezagrożony w Korei Południowej

MacBooki Air największe wzrosty odnotowały latem, po tym jak Apple zaprezentował w nich rozwiązanie Thunderbolt. Choć urządzeń współpracujących z nowym standardem jest wciąż niewiele, użytkownicy mogą wykorzystywać go na przykład do łączenia się z Firewire bądź Ethernetem.

Raport NPD wskazuje, że przez ostatni rok rynek pecetów wzrósł o 11%, jednak liczba sprzedanych urządzeń zwiększyła się tylko nieznacznie. Sam Apple odnotował natomiast 20% wzrost w tym sektorze, a zatem niemal dwukrotnie większy niż reszta rynku.

Rosnące zainteresowanie MacBookami AIR
fot. - Rosnące zainteresowanie MacBookami AIR
Ankieta przeprowadzona przez Universum potwierdza natomiast, że coraz większa liczba młodych osób chce pracować przy innowacyjnych rozwiązaniach w firmie Apple (12,74% respondentów). Niezmiennym zainteresowaniem cieszy się tutaj również Google, a niedawno do czołówki zestawienia najatrakcyjniejszych amerykańskich pracodawców dołączył także Facebook.

Czytaj także: iCloud złapało zadyszkę


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E