Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Chmurowa usługa od Apple'a była pod koniec tygodnia niedostępna dla wielu użytkowników. Całość działa już jednak bez problemów.

- Użytkownicy mogą nie być w stanie uzyskać dostępu do usług iCloud - poinformował pod koniec tygodnia Apple. Wcześniej problemy dotyczyły wyłącznie pojedynczych narzędzi.

Czytaj także: iPody nano pierwszej generacji do wymiany

O utrudnieniach zaczęli informować w piątek użytkownicy Twittera. Większość zwracała uwagę na błędy, które wyświetlane były podczas próby dostępu do usług chmurowych z poziomu iPhone'a. Nie funkcjonowały również niemal wszystkie narzędzia, które były bezpośrednio powiązane z iCloud.

- iCloud naprawdę pomaga mi się skupić. Zablokował mi dostęp do e-maila, więc mogę wreszcie zająć się prawdziwą pracą. Podoba mi się to - napisał żartobliwie jeden z użytkowników mikroblogowej witryny. Nie wszyscy jednak podeszli do awarii z podobnym entuzjazmem. 

Na niekorzyść Apple'a z pewnością przemawia fakt, że w tym samym tygodniu część użytkowników skarżyła się również na brak dostępu do e-maila oraz notatek. Awaria, która nastąpiła później, dotyczyła już wszystkich usług chmurowych kalifornijskiego producenta. Jak we wrześniu informował The Register, pomimo olbrzymich środków finansowych Apple'a jego usługa chmurowa opiera się o rozwiązania Amazona oraz Microsoftu.

Czytaj także: Apple przeznaczy 2,6 mln dol. na cele charytatywne


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR