Loterie promocyjne, to krótko trwające zabiegi mające na celu zwiększenie sprzedaży. Pewnie każdy z Was nie raz brał udział w takiej loterii, dlatego też dzisiaj przyjrzymy im się nieco dokładniej - na czym polegają i jakie rodzaje loterii promocyjnych wyróżniamy.
Dobrze, to w takim razie, co to są loterie promocyjne? Jest to nic innego, jak pewnego rodzaju zabieg marketingowy, który pozytywnie wpływa na wizerunek i sprzedaż w danej firmie. Loterie promocyjne to gra losowa, ponieważ o tym, kto wygrywa, decyduje tylko przypadek. Wybierając taką formę promocji, trzeba dokładnie zapoznać się z ustawą o grach hazardowych. Loterie promocyjne podlegają m.in. pod Urzędy Skarbowe. Przed uruchomieniem takiej loterii koniecznie trzeba przygotować regulamin i zwrócić się do odpowiedniego urzędu o pozwolenie na jej organizację (oczywiście razem z wymaganymi dokumentami, np. wnioskiem czy gwarancją bankową).
Wyróżniamy kilka rodzajów loterii. Zobaczcie sami:
Loteria promocyjna to jeden z lepszych sposobów, który pozwala na przyciągnięcie do siebie nowych klientów (oraz na zatrzymanie obecnych konsumentów). Nagrody rozdawane na zasadzie loterii (np. w co 10 opakowaniu proszku do prania czeka nagroda pieniężna) zwiększają popyt na produkt danej marki, dlatego też loterie promocyjne są dobrym rozwiązaniem zarówno dla małych, jak i dużych firm. Pozwalają na znaczne poszerzenie grona odbiorców, zwiększenie popularności produktu, polepszenie kondycji finansowej przedsiębiorstwa, a także jego wizerunku.
Wszystkie osoby, które chcą zorganizować loterię promocyjną, muszą przygotować się na wiele formalności (z tego też względu bardzo często proces ten jest zlecany firmom zewnętrznym.
Przed złożeniem wniosku o zezwolenie na loterię promocyjną należy:
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|