Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Ceny artykułów biurowych poszły w górę. Gdzie szukać promocji i atrakcyjnych ofert w internecie?

08-05-2023, 14:19

Inflacja widoczna jest w każdej branży, również producenci artykułów biurowych podnieśli ceny. Czy kupowanie w dotychczasowym papierniczym tuż za rogiem nadal się opłaca? Sprawdź nasze propozycje.

Ceny artykułów biurowych poszły w górę. Gdzie szukać promocji i atrakcyjnych ofert w internecie

Inflacja widoczna jest w każdej branży. Wzrost cen gazu, prądu i benzyny odbija się nie tylko na branży spożywczej. Również producenci artykułów biurowych podnieśli ceny. Koszt zwykłego papieru do drukarki wywołuje zdziwienie, a co tu dużo mówić o innych materiałach do firmy, jak choćby tusze do tej drukarki. Więcej zapłacimy za zwykle artykuły biurowe, potrzebne na co dzień, jak i akcesoria i urządzenia do biura. Dziś jak nigdy wcześniej przedsiębiorcy muszą myśleć nad tym, co kupują i przede wszystkim gdzie kupują.

Czy kupowanie w dotychczasowym papierniczym tuż za rogiem nadal się opłaca? Czasem z przyzwyczajenia przedsiębiorcy nie szukają tańszych rozwiązań. A one często są na wyciągnięcie ręki, a dokładnie kilka kliknięć myszką.

Nie wszystkiemu winna inflacja

Choć to słowo jest obecnie odmieniane przez wszystkie przypadki na całym świecie. To inflacja nie jest jedyną przyczyną wzrostu cen artykułów do biura. Kolejną przyczyną jest wzrost kosztów zatrudniania pracowników. Następną wzrost kosztów transportu i problemy w łańcuchach dostaw.

Do tego dochodzi koszt celulozy. W 2021 roku osiągnęła rekordową cenę. Natomiast zainteresowanie jej zakupem nie spada, a rośnie. Celuloza jest wykorzystywana nie tylko do produkcji papieru, stąd duże zainteresowanie surowcem. Wzrost ceny przekłada się na to, że poszła w górę cena za ryzę papieru. Celuloza potrzebuje dużo, dużo energii w trakcie produkcji, a jak wiadomo energia w ostatnich miesiącach również poszła w górę.

Splot wielu czynników wpływa na to, że artykułu biurowe kosztują dziś więcej, dużo więcej niż jeszcze przed rokiem. I nie wszystkiemu winna jest inflacja.

Jak oszczędzać na papierze?

Czy da się w ogóle oszczędzać na papierze? W sumie można ograniczyć drukowanie do minimum czy wysyłkę korespondencji, czyli również kopert drogą tradycyjną, ale można też szukać innych sposobów.

  • Jest okazja- większy zakup. Jeśli papier do drukarki jest w promocji. To zamiast dwóch ryz, lepiej kupić cztery. Ceny raczej szybko nie spadną, a papier i tak będzie potrzebny. Obecnie zakupy do biura opłaca się planować na dłużej i jeśli jest okazja to warto z niej korzystać.

  • Kupowanie w jednym sklepie- oszczędność na dostawie. Najlepiej wybierać duże sklepy internetowe np. M&M Partners pod adresem: https://www.mmpartners.eu/, które mają ponad kilka tysięcy produktów. W jednym miejscu kupisz wszystko. Jedna dostawa, jeden koszt lub odbiór osobisty na terenie Warszawy

  • Promocje, rabaty, zniżki. Po wejściu na stronę sklepu papierniczego najlepiej od razu odwiedzić zakładkę z promocjami, wyprzedażami, jednym słowem z produktami objętymi rabatem.

Oszczędzaniem na papierze niekoniecznie się uda, ale na zakupach materiałów do biura jest całkiem realne. Wspomniana hurtownia papiernicza ma nawet specjalną zakładkę na stronie Artykuły biurowe w promocji najtaniej. Znajduje się tam zróżnicowany asortyment, od cienkopisów, przez metalowe szafki, po niszczarki. Oprócz tego, że są to produkty najtańsze, to część z nich ma jeszcze obniżoną cenę.

M&M Partners ma również na stałe zakładkę Promocje. W niej znajdują się podstawowe artykuły do biura jak i np. sprzęty do prezentacji. Obniżki wynoszą 15, 20% albo i więcej. Korzystanie z takich okazji się opłaca.

Czy wejście do programu partnerskiego obniża koszty?

Zyski najlepiej zobrazować na przykładzie. M&M Partners ma dla klientów ciekawą propozycję. Klient ze statusem lojalnego- czyli regularnie robiący zakupy, zbiera punkty. Później wymienia je na nagrody. Punty rosną nie tylko po zakupach, ale również po akceptacji newslettera oraz za dodane opinie.

Najlepiej wydawać minimum 1400 zł na artykuły biurowe na miesiąc. Taka kwota równa się 1400 pkt, które są wymieniane na bon Sodexo o wartości 100 zł. Można go wydać w dowolnym sklepie, akceptującym bony.

Klienci, którzy przystępują do programu lojalnościowego są również specjalnie traktowani. Czekają na nich unikalne promocje i inne profity.

M&M Partners realizuje zamówienia na terenie całej Polski. Paczka do 30 kg to koszt dostawy w kwocie tylko 26 zł. Realizowana jest bardzo szybko, niemal tak samo szybko, jak zakupy w papierniczym za rogiem.

 

Foto: freepik, treść: materiał partnera


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *