BZ WBK we współpracy z Comarch wdroży CRM 2.0

12-10-2015, 22:45

Bank Zachodni WBK i Comarch podpisały kontrakt na wdrożenie i utrzymanie nowej platformy technologicznej i systemu CRM.

Comarch CRM 2.0 to rozwiązanie kompleksowo wspierające i automatyzujące procesy związane z budowaniem i utrzymywaniem relacji z klientami, z opcją inteligentnych podpowiedzi, zapewniające personalizację obsługi klienta. 

Comarch CRM 2.0 stworzony został w oparciu o najnowsze technologie oraz Responsive Web Design umożliwiające automatyczne dostosowanie wyglądu do wielkości urządzeń mobilnych, a tym samym udostępnienie rozwiązania użytkownikom korzystającym z tabletów oraz smartfonów.


Źródło: Informacja prasowa. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Firmy zainteresowane publikacjami prosimy o kontakt pod adresem kf@di24.pl


Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
Tematy pokrewne:  

tag wdrożeniatag CRMtag Comarchtag BZ WBK
To warto przeczytać







fot. Devire






RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  

idealdesign.pl - meble designerskie
« Czerwiec 2021»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 
Serwisy specjalne: