Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Apple przygotowuje 7,85-calowego iPada?

05-04-2012, 19:56

Mniejsza wersja tabletu miałaby charakteryzować się ekranem oferującym rozdzielczość znaną z wcześniejszych tabletów firmy Apple - poinformował John Gruber z serwisu "Daring Fireball".

robot sprzątający

reklama


Podczas podcastu The Talk Show Gruber ujawnia, że Apple ma już w swoich laboratoriach mniejszą wersję iPada. Nie wiadomo jednak, czy kalifornijski koncern zdecyduje się na jego udostępnienie.

Czytaj także: Nowy iPad w Orange i T-Mobile - ceny i oferty

Na pytanie "czy Apple udostępni 7-calowego iPada i czemu nie" Gruber udziela zaskakującej odpowiedzi. Cóż, nie wiem. Wiem jednak, że Apple ma w swoich laboratoriach 7,85-calowego iPada, który oferuje rozdzielczość 1024x768 pikseli... tak jak zwykły iPad, tylko nieco mniej - powiedział podczas podcastu.

- Słyszałem od wielu ludzi, że jest to coś, z czym eksperymentują - ujawnił Gruber. Premiera mniejszego sprzętu jest tym mniej prawdopodobna, że sam Steve Jobs określił 7-calowe tablety jako "martwe w dniu narodzin". Jak stwierdził, urządzenia takie powinny być sprzedawane razem z papierem ściernym, by użytkownicy mogli dostosować swoje palce do obsługi sprzętów z poziomu niewielkich ekranów.

Gruber uznał również, że pytanie prowadzącego "czemu Apple nie zaprezentuje tabletu" jest niepoprawne i powinno brzmieć raczej: "co dałaby firmie premiera mniejszego urządzenia". Podczas gdy analitycy prognozują znaczny wzrost ceny akcji koncernu w najbliższych latach, a nowy iPad z ekranem Retina cieszy się dużą popularnością, wydaje się, że Apple nie musi się śpieszyć z udostępnianiem sprzętów dla mniej wymagających użytkowników.

Czytaj także: Tysiąc dolarów za jedną akcję firmy Apple?


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Wyniki konkursu Firma z Klasą