Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Nadchodzący sezon wiosenno-letni to doskonała okazja do reklamy nawet dla bardzo małych, lokalnych przedsiębiorców. Ludzie spacerują po ulicach, biegają, więcej się przemieszczają. Obok twojej siedziby dziennie przechodzi może 100 a może 1000 osób. Gdyby tak przyciągnąć ich wzrok i zwrócić uwagę na swój biznes?

ambient media windery

  1. Magia ambient media
  2. Dlaczego windery?

Magia ambient media

Ambient media, jak sama nazwa wskazuje, to wszelkiego rodzaju działania marketingowe wykraczające poza standardowe formy reklamy. Jest to jakaś forma połączenia ATL i BTL. Ma ona zwrócić uwagę klientów, którzy zmęczeni są standardowymi formami reklamy, są na nie nieczuli i je lekceważą. Do tego typu działań wykorzystać można między innymi różnego typu nośniki reklamy (windery, maszty reklamowe, niestandardowe przedmioty). Przy większym nieco budżecie można postaci na wykorzystanie miejsc takich jak przystanki, toalety, przymierzalnie, a nawet podłogi w sklepach. W przypadku małego biznesu świetnym pomysłem na początek są windery. Są one stosunkowo tanie, a przy tym mobilne. Można wykorzystywać je na różny sposób, w różnych lokalizacjach. 

Dlaczego windery?

Windery pokochali właściciele barów i restauracji, lodziarni, kawiarni, organizatorzy eventów i targów. Pozwalają one w błyskawiczny sposób oznakować dane miejsce, a jeśli jest taka konieczność za tydzień można je przenieść w zupełnie inne miejsce. Różnego rodzaju lokale i ogródki wymagają pewnego wyposażenia. Dlaczego więc przy okazji nie sięgnąć po narzędzia ambient media i pozwolić się zauważyć. Windery dają możliwość swobodnej aranżacji przestrzeni wewnątrz lub na zewnątrz obiektu. Wyposażając obiekt można sięgnąć zarówno po flagi, windery czy płotki reklamowe. Przy sezonowej działalności i wzmożonym w tym okresie ruchu klientów, tego typu działania mogą się okazać trudne do przecenienia. Spełniają one bowiem nie tylko funkcję informacyjną, lecz także budują pewien wizerunek danego lokalu, sprzedawcy czy usługodawcy. Ciekawie zaprojektowana grafika, zwracające uwagę hasła, niecodzienny sposób komunikacji - to wszystko możesz pokazać na winderze i tymi narzędziami przyciągnąć uwagę klienta. Nawet jeśli za pierwszym lub drugim razem zignoruje twój komunikat, to jest spora szansa, że podczas kolejnego spaceru będzie już wiedział, co się w danym miejscu znajduje. Windery pomagają utrwalać pamięć o miejscu, koncentrują na nim uwagę przechodzących osób, ułatwiają także jego znalezienie tym, którzy go w danym momencie szukają. Te funkcje mogą pomóc ci osiągnąć biznesowy sukces.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E


Tematy pokrewne:  

tag winderytag biznes lokalnytag ambient media