Ponad stu gości zawitało w ostatni poniedziałek (30 maja) do Krakowskiego Parku Technologicznego na seminarium z cyklu „E-commerce w praktyce” zorganizowane przez Akademię Empathy.
reklama
Pierwszy blok tematyczny – prawo i finanse – przybliżył kwestię pułapek regulaminów sklepów internetowych. Marianna Poproch-Wesołowska (Kancelaria Radcy Prawnego) wyjaśniła uczestnikom seminarium, na co zwracać uwagę, tworząc regulamin sklepu internetowego, ale co istotniejsze, pokazała najczęstsze błędy, jakie popełnia się, tworząc regulaminy. Nie zabrakło również wątku związanego z organizacjami, które w ostatnim czasie często wytykały błędy w regulaminach przedsiębiorcom. Tematykę finansową zakończył Piotr Odrzywołek, odpowiadając na frapujące pytanie „Czy factoring może zapewnić przewagę konkurencyjną?”.
Kolejne tematy, tym razem technologiczne, rozpoczął Wojciech Bublik z Empathy – Internet Software House, mówiąc o wydajności i rozwoju systemów e-commerce. Następnie Hubert Turaj (Edisonda) omówił najczęstsze błędy użyteczności w e-sklepach na konkretnych przykładach.
- Seminarium okazało się bardzo praktyczne, szczególnie ciekawe były prezentacje o eyetrackingu i użyteczności. Było bardzo konkretnie i treściwie - tak o seminarium wypowiadał się Piotr Cygan z Dziennika Internautów.
Kolejne seminarium z cyklu „E-commerce w praktyce” organizowane przez Akademię Empathy już w czerwcu.
Patronat nad seminarium objęli: IAB Polska, Krakowski Park Technologiczny, Użyteczna Strona, Fundacja Polak 2.0 oraz media: e-commerce.edu.pl, ekomercyjnie.pl, Marketing przy Kawie, IT w Krakowie.
Więcej na www.akademiaempathy.pl oraz na fanpage’u Empathy na Facebooku.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*