Preferencje kampanii reklamowych niewiele się zmieniają. Nadal najczęściej stosowaną formą jest billboard, a swoją aktywność zwiększyło kilkanaście firm – wynika z raportu AdReport.
W lutym br. największą popularnością cieszyła się forma billboardu, która stanowiła połowę wszystkich reklam. Prawie 1/3 stanowiła forma Rectangle, a co dziesiąta to Skyscraper. Najrzadziej stosowano formy Layer, Expand i pozostałe.
:[SONDA]: Różnice pomiędzy kampanią reklamową, a faktycznym pojawieniem się reklamy na konkretnej stronie internetowej nie są znaczące. Tylko w kategorii finansów udział procentowy wynosi nieco ponad 26%. W lutym pojawiło się mniej reklam dotyczących motoryzacji i komputerów.
Swoją aktywność reklamową w sieci w lutym zwiększyło kilkanaście firm, m.in. Groupon (wzrost o 34%), mBank (31%), Mars Polska (30%), L'oreal Polska (26%), UNILEVER Polska (25%) oraz Alior Bank (25%). Spadek intensywności o ok. 15% zanotował PKO Bank Polski i Gruper.
Artykuł może zawierać linki partnerów, umożliwiające rozwój serwisu i dostarczanie darmowych treści.
|
|
|
|
|
|
|
|
Stopka:
© 1998-2025 Dziennik Internautów Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.