Jak zostać ekspertem od social media, ile można zarobić w branży na stanowisku Social Media Manager i po co zakłada się popularne grupy na Facebooku - tego wszystkiego można się dowiedzieć z kolejnego odcinka programu „Jak to się k... robi”.
reklama
W ubiegłym tygodniu zamieściliśmy w Dzienniku Internautów pierwszą część rozmowy Rafała Agnieszczaka z Pawłem Suchockim z agencji Buzz Media, która specjalizuje się w marketingu społecznościowym i szeptanym.
Z drugiej części programu powstającego pod patronatem Startup School można się dowiedzieć o raporcie agencji On Board PR na temat social media, o tym, ile może zarobić Social Media Manager, a także skąd się wzięło tylu pseudoekspertów na polskim rynku.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|