Marketing szeptany czy szemrany? Ile agencje płacą internautom za pozytywne komentarze? Po co zakłada się modne grupy na Facebooku? Twórca serwisu fotka.pl próbuje odpowiedzieć na te pytania w nowym odcinku swojego programu Startup School.
Tym razem gościem Rafała Agnieszczaka był Paweł Suchocki z agencji specjalizującej się w marketingu społecznościowym i szeptanym. Przygotowany przez telewizję internetową Lookr.tv wywiad dotyczy głównie nieetycznych działań agencji na serwisach Web 2.0. Paweł Suchocki twierdzi również, że Facebook wcale nie musi być najskuteczniejszym narzędziem promocji: Trzeba odciąć Facebookowi pępowinę. Są też inne serwisy, gdzie można skutecznie angażować internautów.
Poniżej pierwsza część rozmowy:
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|