Firma rzuca wyzwanie rynkowi infrastruktury sieciowej klasy enterprise, oferując dodatkową linię produktów, która już działa w największych azjatyckich korporacjach.
3Com zaprezentowała nową strategię dla rynku enterprise na całym świecie. Produkty marki H3C z Chin mają trafić na wybrane rynki Azji i Pacyfiku, Ameryki Łacińskiej i regionu EMEA (Europa, Środkowy Wschód i Afryka).
Fundamentem strategii rozwiązań sieciowych dla korporacji jest dostarczenie odpowiedniego stosunku ceny do jakości oraz nowego podejścia do relacji z klientem. Strategia ta opiera się na trzech zasadach:
W ramach ogłoszonej decyzji 3Com wprowadza dwie platformy przełączników. Pierwsza z nich to przeznaczona dla centrów przetwarzania danych seria S12500. Drugą z nich jest S5800 z debiutującą na rynku technologią flex-chassis przeznaczoną dla mniejszych sieci.
Polecamy:
Praca w IT
|
Tanie loty
|
Bukmacherzy
|
Multilac Baby
|
REMÉ kolagen do picia
Wirtualne biura w Warszawie
Artykuł może zawierać linki partnerów, umożliwiające rozwój serwisu i dostarczanie darmowych treści.
|
|
|
|
|
|
Stopka:
© 1998-2025 Dziennik Internautów Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.