Firma rzuca wyzwanie rynkowi infrastruktury sieciowej klasy enterprise, oferując dodatkową linię produktów, która już działa w największych azjatyckich korporacjach.
reklama
3Com zaprezentowała nową strategię dla rynku enterprise na całym świecie. Produkty marki H3C z Chin mają trafić na wybrane rynki Azji i Pacyfiku, Ameryki Łacińskiej i regionu EMEA (Europa, Środkowy Wschód i Afryka).
Fundamentem strategii rozwiązań sieciowych dla korporacji jest dostarczenie odpowiedniego stosunku ceny do jakości oraz nowego podejścia do relacji z klientem. Strategia ta opiera się na trzech zasadach:
W ramach ogłoszonej decyzji 3Com wprowadza dwie platformy przełączników. Pierwsza z nich to przeznaczona dla centrów przetwarzania danych seria S12500. Drugą z nich jest S5800 z debiutującą na rynku technologią flex-chassis przeznaczoną dla mniejszych sieci.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*