Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Tyle zapłaci Amazon.com za serwis Audible.com, oferujący książki audio. Amerykański potentat handlu internetowego chce tym samym umocnić swoją pozycję na rynku treści pobieranych z Sieci.

W ofercie serwisu Audible.com znajduje się około 80 tysięcy pozycji w wydaniu głosowym - książek, magazynów oraz gazet. Łącznie to około 200 tysięcy godzin nagrań.

Firma ma dwa oddziały - w Stanach Zjednoczonych oraz Wielkiej Brytanii, a także serwisy zależne od siebie - we Francji i Niemczech. Zbiór ten uzupełni 3,3 milionów utworów muzycznych, które od września ubiegłego roku oferuje Amazon.com.

Gigant wyłoży na tę transakcję 300 milionów dolarów, około 1/4 więcej niż obecna wycena firmy na giełdzie w Nowym Jorku. Liczy jednak na osiągnięcie znacznych korzyści na szybko rosnącym rynku, gdzie konkuruje z iTunes, należącym do Apple. Finalizacja transakcji spodziewana jest przed końcem drugiego kwartału 2008 roku.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *