Zakupy grupowe stają się coraz popularniejsze. Rośnie nie tylko oglądalność powstałych już witryn oferujących zniżki, ale także liczba podmiotów poszerzających swoją ofertę o serwisy z zakupami grupowymi. A co dla konsumentów najważniejsze - rośnie też liczba ofert prezentowanych na tych witrynach - wynika z danych PBI.
Zakupy grupowe to jedno z najszerzej komentowanych zjawisk ostatnich kilkunastu miesięcy w polskiej sieci. Pierwsze serwisy Gruper.pl oraz CityDeal.pl (obecnie Groupon.pl) pojawiły się w Polsce w kwietniu 2010 roku. Zaraz po nich zaczęły pojawiać się kolejne witryny.
Najwięcej osób kojarzy Groupona, bo 75 proc. Dalej plasują się Citeam (49 proc. wskazań), Gruper (46 proc.) oraz MyDeal (33 proc.).
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*