Bardziej szczegółowe dane oraz ekran z przeglądem wszystkich kluczowych informacji - to najważniejsze nowości, jakie znajdziemy w nowych statystykach YouTube'a.
Na blogu YouTube'a poinformowano o nowościach, jakie odnajdą użytkownicy, którzy przesyłają do witryny własne materiały wideo. Dzięki dokładniejszym informacjom na temat popularności konkretnych materiałów będą oni mogli lepiej angażować widzów, a także zarabiać więcej pieniędzy na reklamach wyświetlanych podczas filmów.
Jak poinformował Ted Hamilton z YouTube'a, do najważniejszych zmian w statystykach należy nowy ekran główny, który ma w jednej chwili prezentować wszystkie najważniejsze informacje dotyczące przesyłanych materiałów. Znajdziemy tam m.in. dane dotyczące liczby ich wyświetleń, ale również np. informacje o lokalizacji widzów.
Statystyki mają zawierać również więcej szczegółów, a także informacji dotyczących tego, które z przesyłanych filmików generują najwięcej subskrypcji. Użyteczne mogą się również okazać dane mówiące o tym, do których materiałów internauci najchętniej powracają.
Dopasowując swoje filmiki w odpowiedni sposób, internauci mogą zarabiać więcej na programie partnerskim YouTube'a. Warto jednak pamiętać, że liczba wyświetleń nie zawsze idzie w parze z jakością samych materiałów, co jest jedną z bolączek strony Google'a. Aby temu zaradzić, wyszukiwarkowy gigant zamierza do witryny wprowadzić m.in. produkcje Disneya, a także te tworzone przez Wall Street Journal, Slate czy The Onion.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|