Platformę, która pozwala dziennikarzom na zlecanie i wykorzystanie materiałów wideo przygotowanych przez użytkowników, stworzył serwis YouTube. Dzięki temu filmy nakręcone przez internautów będą mogły łatwiej trafiać do mediów innych niż internet.
Nowa platforma o nazwie YouTube Direct to zbudowana na bazie API YouTube aplikacja open-source. Umożliwia mediom łatwe dostosowanie do własnych potrzeb platformy do przesyłania klipów oraz zamieszczenie i wykorzystywanie jej na własnych stronach internetowych.
Narzędzie pozwala stworzyć wirtualną tablicę ogłoszeniową, poprzez którą można zwrócić się do użytkowników z prośbą o przesłanie filmów, reportaży czy opinii dotyczących aktualnych wydarzeń. YouTube Direct pozwala więc zlecać użytkownikom przygotowanie materiałów, które mogą oni potem przesłać bezpośrednio przez aplikację.
Platforma umożliwia także wygodne przeglądanie materiałów i selekcję tych najlepszych, które następnie mogą wykorzystywać na antenie czy zamieszczać bezpośrednio na stronie internetowej. Materiały są także dostępne na YouTube, co pozwala na jeszcze lepszą ekspozycję i poddanie ocenie większej liczby odbiorców.
Platformę wykorzystują już między innymi ABC News, The Huffington Post, National Public Radio, Politico, The San Francisco Chronicle, the Washington Post. Każda organizacja medialna zainteresowana YouTube Direct może odwiedzić stronę youtube.com/direct, aby uzyskać więcej informacji.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|