Kapituła konkursu Kobieta Biznesu, organizowanego przez Bankier.pl, wyłoniła 10 finalistek. Teraz internauci wybiorą swoją faworytkę w głosowaniu, które potrwa do 15 kwietnia.
W tym roku do konkursu zgłosiły się panie reprezentujące różnorodne branże - od bardzo popularnych, takich jak studio fotograficzne, agencja opiekunek dla dzieci czy sklep z bielizną, po firmy reprezentujące nowe niszowe usługi na rynku, jak np. odlewy gipsowe z 3D, metaloplastyka i kuśnierstwo. Każda z uczestniczek kieruje firmą, mającą szansę na rozwój i sukces w swojej dziedzinie. Spośród zgłoszeń, które napłynęły do redakcji Bankier.pl, kapituła konkursu wyłoniła 10 finalistek.
- O nominacji do drugiego etapu, którym jest głosowanie internautów, decydował poziom przedsiębiorczości każdej z pań. Wybierając finałową dziesiątkę, braliśmy pod uwagę głównie sukcesy biznesowe, poziom zaangażowania w firmę, a także trafienie w niszę ze swoim produktem lub usługą - wyjaśnia Joanna Kuzdak, członek Kapituły Konkursu Kobieta Biznesu 2011.
Drugi etap konkursu to głosowanie internautów, które potrwa do 15 kwietnia. Należy odwiedzić stronę konkursową i oddać swój głos na wybraną kandydatkę. Wyniki zostaną ogłoszone 16 kwietnia w portalu Bankier.pl.
- Przyznawany przez nas tytuł wymaga od kandydatek wyjścia ponad przeciętność. Już po raz drugi kobiety biorące udział w naszym konkursie udowodniły, że nawet mimo licznych przeciwności można założyć i skutecznie prowadzić własną firmę. Dodatkowo mają ambitne cele biznesowe, takie jak zdobycie prestiżowych nagród dla firmy, zwiększenie zatrudnienia czy wzrost sprzedaży w ciągu roku o 400 proc., które udaje im się zrealizować - mówi Barbara Sielicka z Bankier.pl, pomysłodawczyni konkursu Kobieta Biznesu.
Na Kobietę Biznesu 2011 można zagłosować na stronie: www.bankier.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|