Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Słowa kluczowe, potocznie zwane także anchorami lub frazami kluczowymi kojarzą się tylko z jedną branżą - SEO. Frazy te określają słowa, pod którymi promowana strona ma być pozycjonowana. Docelowo pod tymi słowami w wynikach wyszukiwania Google ma pojawić się portal, który chcemy promować. Sam proces wyboru fraz kluczowych jest więc bardzo istotny dla całej kampanii SEO strony.

Zły wybór fraz kluczowych może generować wiele problemów. Nieprzemyślane i niesprawdzone frazy mogą narażać na zbyt duże wydatki, nie przynosząc oczekiwanego rezultatu w postaci ruchu internautów na stronie. Każdy pozycjoner i specjalista SEO rozpoczyna swoją kampanię od wyboru i analizy fraz kluczowych. Mamy jednak dobrą wiadomość dla tych, którzy amatorsko zajmują się pozycjonowaniem lub chcą sprawdzić, czy firma pozycjonerska rzetelnie dobrała frazy kluczowe - analizy można dokonać we własnym zakresie.

Dobór fraz kluczowych i ich analiza

Dobór fraz kluczowych warto zacząć od burzy mózgów. Wystarczy wybrać frazy, które sami byśmy wpisali, aby dotrzeć na naszą stronę. Oczywiście słowa kluczowe powinny w 100% odzwierciedlać tematykę strony i produkty/usługi, które można na niej znaleźć. Analizy powinni dokonywać nie tylko przedsiębiorcy dla własnych stron firmowych lub sklepów online, ale także blogerzy czy osoby prywatne, które promują swój portal tylko hobbystycznie.

Innym sposobem na zebranie informacji o frazach kluczowych jest przeanalizowanie stron konkurencji. Istnieje także wiele innych, wyrafinowanych i bardziej szczegółowych sposobów, aby stworzyć listę fraz, która sprawdzi się podczas kampanii SEO.

Gdy mamy już wybrane słowa kluczowe - czas poddać je analizie. Musisz wiedzieć, że nie każdy anchor jest wart pozycjonowania. W wielu przypadkach koszty mogą być niewspółmierne do oczekiwań. Trzeba sprawdzić, ile osób szuka danej frazy i jak bardzo jest ona konkurencyjna. W tym celu warto wykorzystać narzędzie Google - Keyword Planner.

Szczegółowe informacje na temat sposobu szukania fraz kluczowych i analizy znajdziesz na stronie the-first.pl – jak dobrać frazy kluczowe w kampanii pozycjonowania. Zapraszamy po darmową wiedzę z zakresu SEO!


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E