Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Do końca roku liczba tabletowych wersji gazet wydawnictwa Time Inc. zwiększy się z 4 do 21. Firma chce w ten sposób zyskać nowych czytelników, poprawić swoją sprzedaż, a także przyciągnąć kolejnych reklamodawców.

Serwisy internetowe dzienników i innych periodyków są częstymi miejscami odwiedzin wielu wirtualnych surferów. Nie wszystkie wydawnictwa są z tego powodu zadowolone, gdyż może to obniżać czytelnictwo ich papierowych wydań, głównego źródła przychodów. Jednak wraz z ponownym pojawieniem się tabletów to podejście zmieniło się. Nadal jednak niewiele gazet zdecydowało się na tabletowe wydania. Może zmieni się to dzięki wydawnictwu Time Inc., należącym do koncernu Time Warner?

>> Czytaj także: 100 tys. ludzi zapłaciło za New York Timesa online

Amerykańska firma wydaje 21 tytułów, w tym tak znane, jak Time, People czy Sports Illustrated. Te trzy gazety, a dodatkowo także Fortune dostępne już są w wersjach na tablety. Niedługo sytuacja ma się jednak zmienić diametralnie. Time Inc. zapowiedziało, że zamierza stworzyć tabletowe wersje pozostałych siedemnastu gazet. I to wszystko do końca tego roku. Wkrótce więc będziemy mieli do dyspozycji także m.in. Instyle, Real Simple oraz Entertainment Weekly.

Wydawnictwo chwali się, że jego aplikacja do czytania e-prasy została pobrana już ponad 11 milionów razy. Kilkaset tysięcy prenumeratorów dokonało zmiany warunków swojej prenumeraty, by uwzględniała ona także wersję tabletową. Co tydzień czynią tak kolejne tysiące osób. Time Inc. podaje, że sprzedało także 600 tysięcy pojedynczych wydań czterech dostępnych elektronicznie czasopism.

>> Czytaj także: Czytelnicy gazet drukowanych dwustukrotnie cenniejsi?

Sonda
Kupujesz podręczniki szkolne przez internet?
  • tak
  • nie
  • nie mam takiej potrzeby
wyniki  komentarze

Firma jest zdania, że coraz więcej ludzi korzystać będzie z tabletów, zwiększy się także zapotrzebowanie na treści, co powinno przyciągnąć również uwagę reklamodawców. Poszerzenie portfolio elektronicznej prasy jest sposobem na przyciągnięcie nowych klientów. W sytuacji niepewnych przychodów z prasy drukowanej wydaje się to być krokiem w dobrym kierunku.

Dzisiaj wydawnictwa Time'a dostępne są w tabletach Apple'a i Hewletta-Packarda, pracujących na systemie Android, a także w Next Issue Media. Jednocześnie firma poinformowała o zawarciu umowy z Barnes&Noble - na jej podstawie cztery elektroniczne tytuły dostępne będą w czytniku NOOK, do końca roku pojawią się wszystkie pozostałe.

Time zakłada, że pierwsze dane dotyczące elektronicznej sprzedaży prześle do Audit Bureau of Circulations w styczniu 2012 roku.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Time Inc.