Reaktywacja spotkań WebWro (pierwsze odbyło się rok temu na Uniwersytecie Ekonomicznym) podyktowana jest chęcią szerzenia wiedzy eksperckiej w zakresie e-marketingu i jest odpowiedzią na niską aktywność w tym zakresie na rynku wrocławskim. Organizatorzy liczą, że impreza będzie miała charakter cykliczny. Pomysłodawcą i głównym organizatorem konferencji jest Michał Ksiądzyna.
Prelegenci:
- Tomasz Karwatka, m.in. dyrektor zarządzający Grupy Divante realizującej kompleksowe projekty informatyczne i marketingowe, podejmie temat Prostych odpowiedzi na trudne pytania. Od 1998 roku współtwórca serwisów internetowych. Twórca bloga Webusability.pl, członek The Usability Professionals Association, Fundacji Internet PR i Akademii Internetu, autor kilkudziesięciu publikacji.
- Paweł Tkaczyk z agencji reklamowej Midea rozwinie temat grywalizacji. Prelegent jest uznanym specjalistą w projektowaniu identyfikacji wizualnej oraz budowaniu strategii marketingowej firm i marek. Swoją wiedzą dzieli się w ramach podejmowanych w tym zakresie szkoleń.
- Rafał Irla, pomysłodawca projektu systemu afiliacyjnego Afiliant.com, udzieli odpowiedzi na pytanie: Dlaczego sklepy nie mogą sprzedawać same? Z zawodu programista, z doświadczenia manager. Właściciel ZnajdzPrezent.pl, wspólnik Afiliant.com i Albertus.pl, osoba z wieloletnim doświadczeniem w branży e-commerce.
- Jacek Jankowski z nobagames.com przybliży nam problematykę Advergaming. Z marketingiem internetowym związany od lat 90. poprzedniego stulecia. Specjalizuje się w marketingu z wykorzystaniem gier, prowadzeniu i opracowywaniu kampanii WoMM, produkcji i dystrybucji materiałów viralowych oraz konsultingu e-commerce.
- Arkadiusz Haszto z Mobile Wings, firmy wyspecjalizowanej w tworzeniu gier i aplikacji na platformy mobilne, rozwinie wątek marketingu mobilnego w Europie Zachodniej i jego oddziaływaniu na rynek polski. Prelegent z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży IT, z szerokim spektrum wiedzy z zakresu zarządzania, analizy biznesowej, metodologii prowadzenia projektów połączonych z wiedzą informatyczną na temat technologii mobilnych, bezpieczeństwa danych i sieci, baz danych i programowania.
- Iga Mościchowska, współwłaścicielka WitFlow - ux & usability studio i pomysłodawczyni projektu uxbite.com, poruszy temat badania użyteczności gier.
Na miejsce wydarzenia organizatorzy wybrali Hotel Scandic przy ulicy Piłsudskiego 49. Konferencja rozpocznie się o godzinie 17:00 i potrwa do 20:00. Później organizatorzy zapraszają na część nieoficjalną w klubie Impressa przy ulicy Krupniczej 13.
Więcej informacji na:
goldenline.pl/spotkanie/webwro
webwro.pl