Internetowa telewizja wkracza na szklany ekran. Programy Wirtualnej Polski będzie można oglądać także w telewizji kabowej. Szykują się także kolejne zmiany w serwisie.
reklama
WPtv, serwis telewizyjny Wirtualnej Polski, dostępny będzie także w tradycyjnej telewizji. WP podpisała właśnie umowę z Grupą Medialną Telstar, na mocy której programy telewizyjne WPtv pokazywane będą także na antenie stacji kablowej iTV. Inicjatywa Wirtualnej Polski jest pierwszą tego typu wśród polskich portali internetowych.
Jak podkreśla prezes zarządu WP - Jacek Murawski - obecność audycji Wirtualnej Polski w telewizji tradycyjnej to kolejny dowód na postępującą konwergencję mediów. Co równie istotne w serwisach Wirtualnej Polski dostępne będą materiały telewizyjne z iTV. Współpraca między obiema firmami opierać się będzie bowiem na wymianie treści.
Wśród audycji iTV, które pojawią się w internecie, będą m.in. "Ezo", poświęcony magii i ezoteryce, "Fik" o kulturze i filmie, a także "Podróże First Class". Z kolei Wirtualna Polska będzie przygotowywać w tygodniu dwa 25-minutowe bloki swoich najlepszych produkcji, które następnie w całości będą nadawane w iTV.
Na szklanym ekranie zobaczymy więc "MotoStory", w którym znane osoby opowiadają o swoich samochodach i przygodach na drodze, "Enigmę", poświęconą zjawiskom paranormalnym czy "Bez tabu" o poradach seksualnych. Obecnie programy te mają średnio około 150 tysięcy unikalnych widzów.
Koordynator projektu WPtv podkreślił także, że to nie koniec zmian w serwisie telewizyjnym Wirtualnej Polski. Niedługo pojawią się nowe autorskie produkcje, zostanie także gruntownie zmieniona cała platforma WPtv, tak pod względem technologicznym, jak i graficznym. Obecnie WP ma dziesięć kanałów tematycznych, których łączna oglądalność to 1,49 milionów osób miesięcznie (wyniki badań za maj 2008 według Megapalen PBI/Gemius).
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*