Tak twierdzi firma Stanusch Technologies, która poinformowała o rozpoczęciu pracy nad wirtualnym doradcą, który ma w 100 procentach zastąpić handlowca w procesie zakupów online. Pierwszy tego typu chatbot już działa i sprzedaje... zmywarkę.
Wirtualny handlowiec został uruchomiony w serwisie archideko.pl. Nie tylko udziela informacji, odpowiadając na pytania dotyczące wspomnianego produktu, ale potrafi także składać zamówienia we współpracy ze sklepem internetowym. Chatbot wyposażony został w bazę wiedzy na temat urządzenia, w tym parametry i dane techniczne, warunki dostawy oraz ofertę cenową. Dzięki temu potrafi udzielić szczegółowych informacji o produkcie. Dodatkowo posiada umiejętność złożenia zamówień za pośrednictwem sklepu internetowego.
- Dotychczas wirtualni doradcy umieszczani na stronach WWW pełnili głównie funkcję informacyjną, co pozwalało firmom na obniżenie kosztów obsługi klienta przez odciążenie call center oraz tradycyjnych kanałów komunikacji - wyjaśnia Maciej Stanusch, prezes Stanusch Technologies. - Funkcjonalność, którą wprowadziliśmy, tworząc wirtualnego doradcę dla portalu Archideko, wyznacza nowe kierunki wykorzystania chatbotów i daje firmom dodatkowe możliwości – wirtualni doradcy będą mogli przynosić mierzalne efekty w postaci zrealizowania zwiększonej sprzedaży.
Do stworzenia wirtualnego doradcy wykorzystuje się program komputerowy, który bazuje na technologii sztucznej inteligencji, wizualizacji postaci i syntezy mowy umożliwiającej rozmowę chatbota z użytkownikiem w języku naturalnym.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*