Więcej powierzchni w sieci reklamy mobilnej Mobilvi

22-06-2010, 13:56

Mobilvi rozbudowuje sieć reklamy o nowe witryny mobilne. Firma podpisała umowy z serwisami Fotka.pl i Sciaga.pl. Dzięki nowym kontraktom Mobilvi oferuje większy wybór powierzchni reklamowej oraz możliwość dotarcia do nowej grupy odbiorców.

Klienci firmy Mobilvi mogą przeprowadzić mobilne kampanie reklamowe w serwisach m.fotka, sciaga.mini i sciaga.touch. Pozwoli to dotrzeć z przekazem do młodych ludzi w wieku do 25 lat, o sprecyzowanych zainteresowaniach. Wydawcom współpraca z Mobilvi umożliwia wzbogacenie mobilnej powierzchni, czyli czerpanie dochodów z wyświetlanych przy ich treściach reklam.

>> Czytaj też: iAd zgarnie połowę rynku reklamy mobilnej?

Obecnie Fotka.pl ma blisko 4,1 mln zarejestrowanych użytkowników oraz ok. 12 mln opublikowanych zdjęć. W ciągu ostatniego półrocza liczba użytkowników odwiedzających wersję mobilną serwisu, czyli m.fotka zwiększyła się aż o 46 procent. W identycznym tempie wzrosły także odsłony. Fotkowicze korzystają z serwisu, wykorzystując telefony komórkowe w momencie ograniczonego dostępu do komputera, czyli w godzinach zajęć szkolnych, a także bardzo późnym wieczorem – powiedział Krzysztof Czok, dyrektor sprzedaży działu klientów bezpośrednich i reklamy afiliacyjnej Fotka.pl.

Sonda
Czy odwiedzasz portal Fotka.pl lub Sciaga.pl?
  • Tak
  • Nie
  • Nie mam czasu
  • Nie interesują mnie te portale
wyniki  komentarze

Sciaga.pl to serwis edukacyjno-młodzieżowy dla uczniów szkół gimnazjalnych i średnich oraz studentów. Użytkownikami naszego serwisu są przede wszystkim młodzi ludzie w wieku 15-25 lat, którzy najczęściej dopiero popołudniami zasiadają do swoich komputerów. Sciaga.mini i sciaga.touch zostały stworzone specjalnie dla tych, którzy cenią sobie swobodny dostęp do internetu – mówi Iwona Nowak, menedżer ds. kluczowych klientów w portalu Sciaga.pl.

>> Czytaj też: Wprowadzą reklamy do nawigacji GPS

Firma oferuje powierzchnię reklamową w serwisach i aplikacjach, z których korzystają Polacy. Gdy próba połączenia z serwisem lub aplikacją zostanie zidentyfikowana jako wychodząca od polskiego użytkownika, automatycznie wyświetlone zostaną reklamy klientów Mobilvi. Podpisanie umowy z polskimi wydawcami to kolejny krok firmy w kierunku rozbudowy sieci oraz wzrostu w niej udziałów polskiej powierzchni mobilnej.

- Dzięki podpisanym umowom zyskujemy jako partnerów dwie grupy internetowe oferujące spore zasięgi i umożliwiające nam dotarcie do nieobsługiwanych wcześniej grup odbiorców – mówi Tomasz Samul, prezes zarządu Mobilvi.


Następny artykuł » zamknij

800 mln USD dla Facebooka?

Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Wrzesień 2021»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930