Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Wcale tak bardzo się nie różnimy. Każdego z nas coś ogranicza

29-05-2019, 18:02

Blisko 5 mln Polaków oficjalnie doświadcza jakiejś niepełnosprawności. Mijamy się codziennie na drogach, ulicach, w pracy, szkołach, sklepach czy restauracjach i bardzo często nie zauważamy zaistniałych różnic. Warto sobie uświadomić, że każdego z nas coś ogranicza i nawet osoba uznana za w pełni sprawną, nie poradzi sobie z każdym zadaniem. Osoby, które mają nieco trudniej, do działania potrzebują zwykle tylko kilku ułatwień.

robot sprzątający

reklama


W Polsce blisko 15% społeczeństwa stanowią osoby z jakąś niepełnosprawnością. W całej Unii Europejskiej to grupa ponad 80 milionów osób. Według statystyk liczba ta systematycznie rośnie. Dostrzega to także sektor finansowy.

Nie musimy tworzyć sztucznych barier

Santander Bank Polska od 9 lat realizuje program „Obsługa bez barier”, ułatwiający klientom z różnymi potrzebami korzystanie z usług, niezależnie od wybranego kanału. Prowadzi także działania edukacyjne oraz bierze udział w wielu projektach skierowanych do osób z niepełnosprawnościami. W tym roku bank przygotował kampanię, której kanwą jest film „Wcale tak bardzo się nie różnimy, prawda?". Działania promocyjne prowadzone są w serwisie społecznościowym Facebook.

Do udziału w filmie bank zaprosił osoby z niepełnosprawnościami. Ideą klipu jest przybliżenie ich perspektywy i potrzeb oraz pokazanie jak funkcjonują w przestrzeni społecznej i prywatnej.

Konsekwencja w działaniu

Do dyspozycji klientów bank oddaje m.in. sieć certyfikowanych oddziałów bez barier architektonicznych, zdalną obsługę w polskim języku migowym świadczoną przez migających doradców Contact Center czy sieć „mówiących” bankomatów dostępnych dla osób z niepełnosprawnościami wzroku.

Film „Wcale tak bardzo się nie różnimy, prawda?" prezentowany jest w social mediach, na kanale YouTube oraz na stronie Programu Obsługa bez barier. Opracowany został w formie dostępnej w trzech wersjach: z napisami i tłumaczeniem w PJM (polski język migowy) dla osób niesłyszących oraz z audiodeskrypcją dla osób niewidomych.

Źródło: Santander Bank Polska S.A.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *