Z badania #MobilnyPortretPolaka wynika, że 92% krajan korzystających ze smartfona zabiera go zawsze lub prawie zawsze ze sobą. To przykładowo narzędzie do płacenia za wakacyjne pamiątki, sprawdzania stanu konta/historii transakcji z dowolnego miejsca oraz opłacania zapomnianych przed urlopem rachunków.
reklama
Bankowe aplikacje mobilne są często wyposażone w funkcję lokalizacji, która pozwala znaleźć najbliższy bankomat lub oddział banku, co jest bardzo przydatne podczas urlopu w nieznanym miejscu. Już 31% użytkowników smartfonów korzystających z bankowości mobilnej deklaruje, że szuka w ten sposób bankomatów, a tyle samo osób szuka placówek bankowych. Co ciekawe, za pośrednictwem smartfona kupujemy też ubezpieczenia turystyczne i komunikacyjne. Zakup ubezpieczenia tą drogą deklaruje 11% użytkowników smartfonów.
Smartfon to również narzędzie do płacenia za zakupy (aż 41% użytkowników tych urządzeń, korzystających z bankowości mobilnej płaci BLIKIEM, a 30% zbliżeniowo), sprawdzania stanu konta/historii transakcji (92% użytkowników smartfonów korzystających z bankowości mobilnej) oraz opłacania zapomnianych przed urlopem rachunków (płaci tak 58% użytkowników tych urządzeń korzystających z bankowości mobilnej).
Badanie #MobilnyPortretPolaka zostało przeprowadzone przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS w grudniu 2017 na reprezentatywnej 1000-osobowej ogólnopolskiej próbie Polaków w wieku 18 i więcej lat. Technika badawcza: CATI.
Źródło: Bank Millennium
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|