Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Użytkownicy zadowoleni z nowego iPada pomimo problemów

02-04-2012, 14:23

Długi czas ładowania urządzenia czy nadmierne wytwarzanie ciepła to problemy, które nie są uciążliwe dla użytkowników - uważa Consumer Reports, które umieściło nowego iPada na szczycie zestawienia urządzeń tego typu.

konto firmowe

reklama


Długi czas ładowania nowego iPada podczas jednoczesnego korzystania z urządzenia to problem, na który w ostatnim czasie zwracało uwagę wielu użytkowników. Choć nowy tablet od firmy Apple nie jest urządzeniem idealnym, klienci zdają się nie zwracać uwagi na jego wady.

Czytaj także: Nowy iPad w Orange i T-Mobile - ceny i oferty

Consumer Reports zbadało niedawno również doniesienia o nadmiernym przegrzewaniu się nowego tabletu podczas wykorzystywania zaawansowanych graficznie aplikacji. Problem pojawia się wyłącznie, gdy na iPadzie wykorzystujemy wymagającą grę z ustawionym jednocześnie maksymalnie podświetlaniem matrycy - czytamy w raporcie.

Pomimo pewnych niedociągnięć nowy iPad to bez wątpienia sprzedażowy hit. Tylko od czasu premiery w ubiegłym miesiącu do użytkowników trafiło już ponad 3 miliony tego typu urządzeń. Choć tym razem Consumer Reports bardzo dobrze ocenia tablet, w 2010 roku organizacja wywołała lawinę komentarzy, gdy odradzała zakup smartfona iPhone 4 w związku z problemami dotyczącymi zasięgu.

Przeważająca większość recenzji nowego iPada również utrzymywana jest w pozytywnym tonie, a najlepsze oceny zbiera przede wszystkim ekran Retina oferujący bardzo wysoką rozdzielczość. Sporo zamieszania wzbudza za to moduł 4G, który choć miał umożliwiać wykorzystywanie szybkich sieci LTE na całym świecie, działa wyłącznie w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.

Czytaj także: Nowy iPad sprzedaje się jak ciepłe bułeczki


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Reuters