Zastanawiałeś się kiedyś do jakiego stopnia rozwinie się internet na świecie? Czy jest możliwe, aby wszystko co nas otacza, odbywało się tylko i wyłącznie w świecie wirtualnym? Dziś poruszamy innowacyjny pomysł na stworzenie firmy internetowej, świadczącej usługi z zakresu kosmetyki on-line. Na pozór trudno sobie to jakkolwiek wyobrazić, ale zacznijmy od początku.
Czy można zarobić milion złotych na firmie kosmetycznej?
W 2010 roku, jak donosi serwis ekonomia.rp.pl, branża kosmetyczna była jedną z najbardziej odpornych na kryzys. Wynika to prawdopodobnie z faktu, że bez względu na sytuację finansową, każdy chce w takim samym stopniu dbać o zdrowie czy swój wygląd. Nivea Polska w roku 2008 miała 1,22 mld zł przychodu, a rok 2009 nie był gorszy. Podobnie konkurencja. Okazuje się również, że spółki branży kosmetycznej mają znakomicie przygotowany model biznesowy i posiadają w swoich zasobach kilka marek i linii produkcyjnych, skierowanych do różnych grup społecznych. Dzięki temu są w stanie bardzo elastycznie podchodzić do zmieniającego się rynku.
Od czego zacząć
Aby skutecznie rozwinąć firmę kosmetyczną, przede wszystkim musimy doskonale znać się na produkcie, który oferujemy lub sprzedajemy. Pomoże nam to już na samym początku uniknąć mało trafionych decyzji, czy podejmowanych prób rozwoju poszczególnych kanałów handlowych. W przypadku branży kosmetycznej warto rozpocząć od zdobycia adekwatnej wiedzy i umiejętności. Tu z pewnością sprawdzi się szkoła kosmetyczna, jedyna w Polsce w Łodzi, sprawdź na stronie: www.wyzszaszkolakosmetyki.pl.
Następny etap
Kolejnym etapem, powinno być zdobywanie doświadczenia w kierunku rozwoju firmy. Dobrze, jeśli wykonuje się to etapami. Robert Kiyosaki w swojej książce, nazwał to kwadrantem przepływu pieniędzy. Pokazuje w niej drogę od osoby pracującej na etacie, poprzez samozatrudnienie, aż do bycia właścicielem firmy, a na inwestorze ostatecznym kończy.
Jak to się ma do usług kosmetycznych on-line?
Podążając w kierunku informatyzacji, z całą pewnością należy zwrócić uwagę na aspekt możliwości, jakie daje internet. Dzięki niemu ograniczamy koszty prowadzenia firmy do minimum. Zastanawiając się nad branżą kosmetyczną, zdecydowanie świetnym rozwiązaniem może okazać się profesjonalne doradztwo w zakresie kosmetologii, a przy okazji oferowanie kosmetyków, dzięki którym Twój klient będzie mógł "popracować" nad własnym wyglądem.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
109 tys. osób rocznie zastraszonych przez prawników-antypiratów. Czy tak będzie i u nas?