Tablety szybko zyskują popularność w Stanach Zjednoczonych - donosi firma badawcza comScore. Nowoczesne urządzenia są szczególnie popularne wśród osób, które już od jakiegoś czasu wykorzystują smartfony.
reklama
Na amerykańskim rynku co czwarty posiadacz smartfona może się pochwalić również tabletem - czytamy w najnowszym raporcie firmy comScore. Sprawdzono również, jak przenośne sprzęty z większym ekranem są wykorzystywane.
Zaskoczeniem nie było w tym przypadku, że posiadacze tabletów niemal trzykrotnie częściej oglądają na nich filmy niż na mniejszych ekranach smartfonów. Co jednak ciekawe, niemal 10% użytkowników tabletów przegląda na nich multimedia każdego dnia.
- Tablety to jedne z najszybciej zyskujących popularność urządzeń konsumenckich w historii i będą miały bardzo istotny wpływ na to, jak wygląda interakcja ludzi z cyfrowym światem, zarówno w czasie podróży, jak i w domu - tłumaczy Mark Donovan z comScore. - Nie jest zaskakujące, że gdy użytkownicy biorą do ręki pierwszy raz tablet, najpierw myślą o wykorzystywaniu go do zastosowań multimedialnych.
Zdecydowanym liderem na rynku tabletów pozostaje iPad. Jak informowaliśmy niedawno w Dzienniku Internautów, jego najnowsza wersja stanowi 59% wszystkich sprzedawanych urządzeń z tej serii. Dużą popularnością wciąż cieszy się również iPad 2 (pozostałe 41%), którego ceny znacznie spadły po premierze nowego sprzętu od firmy Apple.
W przyszłości najprawdopodobniej tablety będą odbierały kolejne zadania komputerom osobistym, w miarę rozwoju oprogramowania. Szczególnie duże nadzieje wiąże się z narzędziami biurowymi, które pozwoliłyby na pełniejsze wykorzystywanie sprzętów przenośnych w firmach.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|