Tablety szybko zyskują popularność w Stanach Zjednoczonych - donosi firma badawcza comScore. Nowoczesne urządzenia są szczególnie popularne wśród osób, które już od jakiegoś czasu wykorzystują smartfony.
Na amerykańskim rynku co czwarty posiadacz smartfona może się pochwalić również tabletem - czytamy w najnowszym raporcie firmy comScore. Sprawdzono również, jak przenośne sprzęty z większym ekranem są wykorzystywane.
Zaskoczeniem nie było w tym przypadku, że posiadacze tabletów niemal trzykrotnie częściej oglądają na nich filmy niż na mniejszych ekranach smartfonów. Co jednak ciekawe, niemal 10% użytkowników tabletów przegląda na nich multimedia każdego dnia.
- Tablety to jedne z najszybciej zyskujących popularność urządzeń konsumenckich w historii i będą miały bardzo istotny wpływ na to, jak wygląda interakcja ludzi z cyfrowym światem, zarówno w czasie podróży, jak i w domu - tłumaczy Mark Donovan z comScore. - Nie jest zaskakujące, że gdy użytkownicy biorą do ręki pierwszy raz tablet, najpierw myślą o wykorzystywaniu go do zastosowań multimedialnych.
Zdecydowanym liderem na rynku tabletów pozostaje iPad. Jak informowaliśmy niedawno w Dzienniku Internautów, jego najnowsza wersja stanowi 59% wszystkich sprzedawanych urządzeń z tej serii. Dużą popularnością wciąż cieszy się również iPad 2 (pozostałe 41%), którego ceny znacznie spadły po premierze nowego sprzętu od firmy Apple.
W przyszłości najprawdopodobniej tablety będą odbierały kolejne zadania komputerom osobistym, w miarę rozwoju oprogramowania. Szczególnie duże nadzieje wiąże się z narzędziami biurowymi, które pozwoliłyby na pełniejsze wykorzystywanie sprzętów przenośnych w firmach.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|