W tym roku obniżki cen, a w przyszłym szybki internet - to w skrócie plan Telekomunikacji Polskiej na odbudowanie udziałów w internetowym rynku, informuje "Rzeczpospolita".
reklama
Przez kilka ostatnich kwartałów TP ubywało klientów Neostrady - flagowej usługi stacjonarnego dostępu do internetu. Zdaniem szefa firmy, Macieja Wituckiego, klienci odchodzili przede wszystkim do sieci kablowych.
Cięcia to dla TP (TPSA) sposób, aby bronić się przed konkurencją. Obniżki to kwestia kilku tygodni. Wyniosą od 15 do ponad 20 proc., w zależności od usługi. Spadną zarówno ceny samego dostępu do internetu, jak i sprzedawanego w pakiecie z telewizją. Prezes TP ocenia, że z nowej oferty operatora będzie mogła skorzystać połowa jego abonentów.
Prezes ujawnił też, że z początkiem przyszłego roku firma zaoferuje w miastach usługę w technologii VDSL pozwalającą na korzystanie z internetu o prędkości 40-80 Mb/s.
Więcej na ten temat w Forsal.pl: TPSA walczy z konkurentami - Neostrada będzie tańsza.
PAP
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*