Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Techland uruchamia drugą edycję Akademii Twórców Gier

12-09-2016, 12:38

Głównym celem inicjatywy jest odnalezienie ludzi z pasją, którzy planują realizować się zawodowo jako twórcy gier wideo.

Już po raz drugi firma Techland uruchomiła Akademię Twórców Gier – inicjatywę otwartą dla wszystkich, którzy chcieliby rozpocząć lub przyśpieszyć swoją karierę w branży gier wideo. Pierwsza edycja Akademii zgromadziła setki uczestników, z których najlepsi dziś pracują w Techlandzie nad najnowszymi i największymi projektami studia.

„Pierwsza edycja Akademii Twórców Gier zakończyła się 12 000 zarejestrowanych i aktywnych użytkowników. Wielu z nich nadesłało swoje prace, a kilkuset osobom udało się ukończyć Akademię, co stało się dla nich przepustką do zawodowej kariery, w charakterze twórców gier." - tłumaczy Matylda Siuta, Manager ds. Rekrutacji w firmie Techland.

Akademia to także szansa poznania profesjonalnych narzędzi deweloperskich oraz zobaczenia „od kuchni” realiów pracy w branży.

Druga edycja Akademii Twórców Gier dotyczy dwóch powiązanych ze sobą profesji: Level Designu (projektowanie poziomów) i Level Artu (oprawa wizualna poziomów). Dla wszystkich uczestników Techland przygotował narzędzia deweloperskie – te same, na których został zbudowany bestselerowy Dying Light – oraz szereg samouczków i instrukcji, które pomogą w ich obsłudze.

Rejestracja udziału jest darmowa i bardzo prosta: wystarczy wypełnić formularz na stronie akademia.techland.pl. W wiadomości zwrotnej uczestnik otrzyma kod na pobranie Dying Light Developer Tools, opisy zadań konkursowych oraz komplet niezbędnych pomocy i informacji. Termin zgłaszania prac konkursowych upływa 16 października br. Najlepsi uczestnicy otrzymają nie tylko atrakcyjne nagrody, ale także spersonalizowane recenzje ich prac przygotowane przez specjalistów Techlandu.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *