T-Mobile zaczyna kampanię informacyjną

23-05-2011, 22:45

Każdy ma się dowiedzieć o tym, że Era w pewnym sensie kończy swoją działalność na rynku telekomunikacyjnym. T-Mobile ma wykorzystać tę szansę i ogłosić, że są takie „chwile, które łączą”.

Sonda
Czy słyszałeś już wcześniej o rebrandingu Ery?
  • tak
  • nie
wyniki  komentarze

Kilka dni temu informowaliśmy w Dzienniku Internautów, czego będą dotyczyć zmiany i jak będzie przebiegał cały proces rebrandingu.

23 maja br. wystartowała kampania reklamowa Polskiej Telefonii Cyfrowej, która ma na celu poinformowanie o tym wszystkich konsumentów oraz budowanie świadomości międzynarodowej marki T-Mobile wśród odbiorców.

>> Czytaj też: Na komórkowej wojnie operatorów zyskają klienci

W pierwszej części komunikacji sieć Era dziękuje za wspólnie spędzony czas i zapowiada nadchodzące zmiany. W kolejnej odsłonie kampanii T-Mobile przedstawi się klientom w Polsce oraz zaprosi ich do globalnej sieci.

„Chwile, które łączą” - tak brzmi hasło towarzyszące marce T-Mobile w Polsce. Kampania została przygotowana przez Departament Komunikacji Rynkowej PTC i będzie realizowana w mediach masowych.


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
  
znajdź w serwisie

RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Czerwiec 2021»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930