Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Studenci zdecydują, który blog firmowy jest najlepszy

24-11-2010, 10:01

Do końca listopada można zgłaszać blogi do trzeciej edycji konkursu Blog Firmowy Roku 2010. Na liście znajduje się już ponad 120 firm.

robot sprzątający

reklama


Sonda
Jak oceniasz poziom blogów firmowych?
  • niektóre są świetne
  • są po prostu dobre
  • nie są najwyższych lotów
  • tragiczne
  • nie mam zdania
wyniki  komentarze

Organizatorem konkursu jest Dominik Kaznowski, przedstawiciel serwisu nk oraz wykładowca na Uniwersytecie Wrocławskim przedmiotu o nazwie „Blog jako instrument PR”. To właśnie dlatego grupa ponad 100 osób z 5. roku studiów dziennych i zaocznych dziennikarstwa oceniać będzie najlepsze blogi firmowe.

>> Czytaj też: Nie strasz blogera - studium przypadku Authalia.com

Do konkursu zgłosiło się już ponad 120 blogów i mikroblogów, które to będą oceniane w czterech kategoriach podstawowych i trzech dodanych na potrzeby tegorocznej edycji:

  • Blog młody (3-6 miesięcy)
  • Blog dojrzały (6-12 miesięcy)
  • Blog profesjonalny (powyżej 1 roku)
  • Blog instytucji (istniejący minimum od 3 miesięcy)
  • Mikroblog firmowy/instytucji (istniejący minimum od 3 miesięcy)
  • Wiki firmowe (istniejące minimum od 3 miesięcy)
  • Niestandardowe wykorzystanie bloga (wideoblogi, mobile, fotoblogi, blog eventowy, blog kryzysowy)

W poprzedniej odsłonie konkursu (2009) nagrodzono m.in.: Blog Banku Zachodniego WBK, Blog Scrapbooking Inspiracje i Informacje Scrap.com.pl, Blog Rzecznika TP/Orange oraz Blog Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie.

Do końca listopada można zgłaszać swój blog za pośrednictwem strony: blogifirmowe.wordpress.com. Ogłoszenie wyników ma nastąpić w połowie grudnia br.

>> Czytaj też: Która firma ma najlepszego bloga?


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *