Dobrze prowadzonym blogiem może się pochwalić m.in. Rzecznik TP, Bank Zachodni WBK oraz Muzeum Etnograficzne w Warszawie – tak przynajmniej mówią wyniki drugiej edycji konkursu na blog firmowy roku w Polsce. O tytuł najlepszego walczyło ponad 100 blogów.
Konkurs na najlepszy blog firmowy jest całkowicie społeczną inicjatywą, która ma na celu promowanie narzędzi społecznościowych wśród polskich firm i prezentowanie zalet otwartej komunikacji. Organizator konkursu Dominik Kaznowski poinformował, że liczba zgłoszeń wzrosła o ponad 100% w porównaniu do pierwszej edycji.
Zwycięzców wyłoniło jury w składzie: Dominik Kaznowsk, Jarosław Sobolewski, Joanna Gajewska, Marek Woźniak, Michał Macierzyński, Maciej Budzich, Krzysztof Adamus, Maciej Zawadziński, Aleksander Winciorek.
Blogi oceniano głównie pod kątem wpływu, jaki wywierają na sposób komunikowania się firmy z otoczeniem. Oceniano także otwartość komunikacji, częstotliwość wpisów, ilość autorów, nawigację, usability i in. Jury konkursu wybrało zwycięzców w 4 kategoriach i przyznało 9 wyróżnień specjalnych.
Wśród blogów młodych (istniejących od 3 do 6 miesięcy) za najlepsze uznano:
Wśród blogów dojrzałych (od 6 miesięcy do roku) zwyciężyły:
Pierwsza trójka w kategorii "Blogi profesjonalne" to:
W kategorii "Blogi instytucji" zwyciężył blog Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie. Jeśli chodzi o specjalne wyróżnienia, były one przyznawane za różne właściwości. Przykładowo blog Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie został wyróżniony za najwyższą punktację, blog Rzecznika TP za łamanie stereotypów w kontaktach z klientami, a Mikroblog Site Impulse dostał nagrodę za zwięzłość. Było więcej wyróżnień, więc warto zobaczyć pełne wyniki konkursu na stronie Blogi firmowe.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*