We wrześniu odbędzie się już po raz trzeci cykliczna konferencja organizowana przez branżowy serwis Internet Standard poświęcona e-commerce. Tegoroczna impreza dotyczyć będzie strategii odnoszenia sukcesu w handlu internetowym w okresie spowolnienia gospodarczego.
reklama
14,5 mld złotych (20% więcej niż rok temu) wynieść ma w 2009 r. wartość polskiego rynku e-commerce z uwzględnieniem usług turystycznych – wynika z marcowych estymacji SMB. Czy faktycznie uda się ten wynik osiągnąć? Właściciele sklepów internetowych muszą dziś sprostać nie tylko trudnościom, jakie niesie z sobą spowolnienie gospodarcze, ale także rosnącym wymaganiom coraz bardziej świadomego i dojrzałego e-klienta. Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym i pozyskać lojalnych klientów, które z innowacji wdrożyć i na jakie logistyczne rozwiązania postawić? Jak zapewnić bezpieczeństwo zakupów oraz budować zaufanie klientów? Na te, a także szereg innych pytań znaleźć będzie można odpowiedź na konferencji „e-commerce 2009. Strategie na kryzys”, która odbędzie się w dniach 17-18 września w Warszawie.
- Wśród prelegentów konferencji e-commerceStandard 2009 są wybitni eksperci i praktycy, którzy na przykładzie własnych doświadczeń pokażą nie tylko, jak zneutralizować skutki kryzysu, ale również jak je efektywnie wykorzystać – zapowiada Agnieszka Świtkowska, menedżer konferencji i wydawca Internet Standard. - Gościć będziemy przedstawicieli największych graczy rynkowych, m.in. Annę Bogdańską (prezesa Merlin.pl), Jacka Denkowskiego (prezesa DomZdrowia.pl), Andrzeja Ponińskiego (prezesa DotPay), Tomasza Domżalskiego (członka zarządu EasyGo.pl i Wakacje.pl), jak i właścicieli niszowych, ale wielce interesujących inicjatyw Vireana Bahandari (właściciela Skarpetkowo.pl), Rafała Agnieszczaka (właściciela Bao.pl i prezesa zarządu Fotka.pl) oraz Tomasza Jaromina (współwłaściciela Intymnie.com), Jarka Czarnika (prezesa zarządu grupy meble.pl), którzy z sukcesem zarabiają w sieci.
Tematyka konferencji, dotyczyć będzie także najnowszych rozwiązań technologicznych i logistycznych wspierających konkurencyjność w handlu internetowym - wystąpi Rafał Brzóska (prezes zarządu, InPost.pl), Karol Dudnij (dyrektor handlowy, Action), Patrycja Gawarecka (dyrektor sprzedaży, AB). Nie zabraknie ciekawych studiów przypadku obrazujących innowacyjne podejście do zdobywania klientów (mikroblogging, SEM, webringi, sztuczna inteligencja i in.) oraz dbania o komfort i skuteczność zakupów (e-merchandising, usability), a także ich bezpieczeństwo. Obecna będzie również problematyka pozyskiwania funduszy europejskich na rozwijanie e-biznesu.
- Na konferencję zapraszamy nie tylko właścicieli sklepów internetowych, ale także osoby odpowiedzialne za planowanie strategii rozwoju sklepu tradycyjnego oraz wdrażanie nowych kanałów sprzedaży, przedstawicieli branży marketingowej i logistycznej oraz producentów rozwiązań technologicznych wspierających e-commerce – mówi Agnieszka Świtkowska. - Uczestnictwo w naszych imprezach to nie tylko możliwość pozyskania wartościowej i eksperckiej wiedzy z najwyższej półki, ale również szansa nawiązania cennych kontaktów.
Konferencja odbędzie się 17-18 września w siedzibie Agory, w Warszawie. Więcej informacji:
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*