Wielu przedsiębiorców przygotowuje się do nich przez cały rok: planuje, zamawia materiały reklamowe i organizuje atrakcje dla potencjalnych partnerów biznesowych i klientów. Targi wystawiennicze, bo o nich mowa, to miejsca często i chętnie odwiedzane przez właścicieli firm. Wiedzą, że tutaj mogą się wypromować i nawiązać nowe kontakty. Nie wszystkim jednak ta sztuka się udaje. Tymczasem kluczem do sukcesu mogą okazać się stoiska wystawiennicze.
W całej Polsce każdego roku organizuje się około 200 imprez wystawienniczych. I choć istnieją dzisiaj nowoczesne metody promowania produktów czy usług np. za pośrednictwem sieci oraz mediów społecznościowych, ten tradycyjny model wychodzenia ze swoją ofertą nadal cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. Okazuje się, że możliwość nawiązania bezpośredniego kontaktu z uczestnikami targów, jest niezwykle cenna z punktu widzenia właścicieli firm. Nawiązanie kontaktu oraz rozmowy będzie łatwiejsze w przypadku marek, które odpowiednio zadbają o zaprojektowanie i zrealizowanie interesujących i praktycznych stoisk wystawienniczych.
Według autorów Słownika Pojęć Branży Targowej, stoiska wystawiennicze to: przestrzeń przypisana konkretnemu wystawcy oraz wydzielona na podstawie umowy cywilnoprawnej, zawartej z organizatorem targów. Tyle w teorii. W praktyce jednak, o czym doskonale wiedzą regularni bywalcy imprez, stoiska wystawiennicze to coś znacznie więcej niż zwykła “przestrzeń”. Boksy z logotypem marki to nośniki reklamy, miejsce spotkań, prezentacji oferty, nawiązywania relacji handlowych i wymiany doświadczeń. Bywając na targach i dysponując swoją zabudową targową firmy umacniają rozpoznawalność własnej marki, budują pozytywne skojarzenia wśród potencjalnych klientów i umacniają swoją pozycję na rynku.
Właściciele firm, którzy chcą się wyróżnić, mają dzisiaj wiele możliwości. Dostępne obecnie technologie oraz materiały pozwalają na zaprojektowanie dowolnego boksu targowego, który będzie odpowiedzią na potrzeby konkretnego wystawcy i będzie korespondował z jego wizją oraz ofertą. Stoiska wystawiennicze mogą mieć różną powierzchnię, kształt, design oraz wyposażenie i aranżację. Firmy, które zajmują się projektowaniem oraz produkcją zabudowy targowej oferują multum możliwości. Dzięki czemu wystawcy mogą liczyć na indywidualny projekt z dowolną ilością i dogodnym rozmieszczeniem poszczególnych modułów oraz praktycznymi dodatkami, które pomogą zaangażować odbiorców.
Więcej informacji znajdziecie na stronie smartdesign-expo.com
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|