Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Spółka ATM rośnie w siłę

09-07-2010, 15:08

ATM S.A., oferujący pod marką ATMAN usługi dostępu do internetu, zawarł w ostatnim czasie kontrakty na świadczenie usług telekomunikacyjnych o wartości ponad 2 mln zł. Ponadto w pierwszym półroczu br. spółka powiększyła portfolio klientów telekomunikacyjnych z sektora finansowego o ponad 20%.

robot sprzątający

reklama


Ponad 20-procentowy wzrost liczby klientów z sektora finansowego

ATM S.A., która jest właścicielem i operatorem ogólnopolskiej sieci ATMAN, może zaliczyć pierwsze półrocze 2010 roku do udanych. W obszarze świadczenia usług telekomunikacyjnych i dodanych dla sektora finansowego spółka zwiększyła liczbę klientów o ponad 20%.

Sonda
Jak oceniasz rozwój szerokopasmowego internetu w Polsce?
  • Bardzo dobrze
  • Dobrze
  • Źle
  • Tragicznie
wyniki  komentarze

Obecnie z usług telekomunikacyjnych ATM S.A. korzystają zarówno banki, biura maklerskie, fundusze inwestycyjne, jak i inne instytucje finansowo-ubezpieczeniowe, które charakteryzują się wzrastającym zapotrzebowaniem na stabilne i bezpieczne usługi.

>> Czytaj też: UKE: Szerokopasmowy internet w Polsce rozwija się dynamicznie

- Bardzo nas cieszy, że klienci z sektora finansowego, którzy bezsprzecznie uznawani są za jeden z najbardziej wymagających w zakresie bezpieczeństwa i solidności świadczenia usług, wybierają ofertę sieci ATMAN — powiedział Maciej Krzyżanowski, wiceprezes zarządu ATM S.A. - Obecnie obsługujemy kilkadziesiąt instytucji finansowych i ubezpieczeniowych, z których większość znajduje się w ścisłej czołówce największych podmiotów w Polsce.

Rozbudowa infrastruktury telekomunikacyjnej podstawą rozwoju biznesu

Oprócz stałego zwiększania liczby klientów z sektora finansowego ATM S.A. z powodzeniem udaje się rozwijać sprzedaż usług telekomunikacyjnych w pozostałych segmentach rynku (w pierwszym półroczu 2010 roku dynamika wzrostu liczby wszystkich klientów wyniosła 17% w porównaniu do analogicznego okresu 2009 roku). Głównymi odbiorcami usług spółki w dalszym ciągu pozostają operatorzy telekomunikacyjni, systematycznie rośnie też udział mediów tradycyjnych i portali internetowych oraz firm z sektora handlowego i przemysłowego.

>> Czytaj też: UKE: 1,5 mln nowych łączy szerokopasmowych do 2012

ATM S.A. w swoich zasobach posiada dwa centra danych o łącznej powierzchni ponad 5800 m2, 8 metropolitalnych sieci światłowodowych w największych miastach Polski, 4500 km łączy międzymiastowych i 4400 km łączy międzynarodowych. Spółka inwestuje w rozwój usług opartych na centrach danych, obecnie realizując dwa projekty, tj. wyposażenie centrum kolokacyjnego Telehouse.Poland oraz budowę CI ATM w Warszawie.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *